نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T23:04:06Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:04:06Z
dc.date.available1399-07-08T23:04:06Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:04:06Z
dc.date.issued2002-02-20en_US
dc.date.issued1380-12-01fa_IR
dc.date.submitted2001-08-26en_US
dc.date.submitted1380-06-04fa_IR
dc.identifier.citation(1380). Second Languge Lexical Development: Astudy Of L2 Learnerts rocablary Size and Lexical Errors. زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44(180181), 265-295.fa_IR
dc.identifier.issn2251-7979
dc.identifier.issn2676-6779
dc.identifier.urihttps://perlit.tabrizu.ac.ir/article_1751.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/146357
dc.description.abstract<span> تجزیه و تحلیل داده‌ها نشان می‌دهد که این گروه از فراگیران زبان از نظر مؤلفه‌های فوق در روند یادگیری واژگان با کمبودها و مشکلات متعدد و متفاوتی روبرو هستند. بخش پایانی این نوشتار به بررسی نوع و علل احتمالی بروز این‌ مشکلات می‌پردازد و پیشنهاداتی را در جهت رفع آنها ارائه می‌نماید.ای محدودی چون حجم‌ واژگان،میزان دستیابی به آنها و نیز کیفیت ارتباط بین واژه‌ها می‌تواند برای‌ توصیف علمی واژگان ذهنی کافی شناخته شود. این تحقیق با تکیه بر مؤلفه‌های فوق،واژگان ذهنی زبان انگلیسی‌ دانش‌آموزنان دبیرستانها را از نظر کمی و کیفی و شیوهء شکل‌گیری آن مورد بررسی قرار داده است.</span>fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه تبریزfa_IR
dc.publisherUniversity of Tabrizen_US
dc.relation.ispartofزبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز)fa_IR
dc.titleSecond Languge Lexical Development: Astudy Of L2 Learnerts rocablary Size and Lexical Errorsfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.citation.volume44
dc.citation.issue180181
dc.citation.spage265
dc.citation.epage295


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد