| dc.date.accessioned | 1399-07-08T23:04:06Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T23:04:06Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T23:04:06Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T23:04:06Z | |
| dc.date.issued | 2002-02-20 | en_US |
| dc.date.issued | 1380-12-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2001-08-26 | en_US |
| dc.date.submitted | 1380-06-04 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (1380). Second Languge Lexical Development: Astudy Of L2 Learnerts rocablary Size and Lexical Errors. زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز), 44(180181), 265-295. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2251-7979 | |
| dc.identifier.issn | 2676-6779 | |
| dc.identifier.uri | https://perlit.tabrizu.ac.ir/article_1751.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/146357 | |
| dc.description.abstract | <span> تجزیه و تحلیل دادهها نشان میدهد که این گروه از فراگیران زبان از نظر مؤلفههای فوق در روند یادگیری واژگان با کمبودها و مشکلات متعدد و متفاوتی روبرو هستند. بخش پایانی این نوشتار به بررسی نوع و علل احتمالی بروز این مشکلات میپردازد و پیشنهاداتی را در جهت رفع آنها ارائه مینماید.ای محدودی چون حجم واژگان،میزان دستیابی به آنها و نیز کیفیت ارتباط بین واژهها میتواند برای توصیف علمی واژگان ذهنی کافی شناخته شود. این تحقیق با تکیه بر مؤلفههای فوق،واژگان ذهنی زبان انگلیسی دانشآموزنان دبیرستانها را از نظر کمی و کیفی و شیوهء شکلگیری آن مورد بررسی قرار داده است.</span> | fa_IR |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه تبریز | fa_IR |
| dc.publisher | University of Tabriz | en_US |
| dc.relation.ispartof | زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز) | fa_IR |
| dc.title | Second Languge Lexical Development: Astudy Of L2 Learnerts rocablary Size and Lexical Errors | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.citation.volume | 44 | |
| dc.citation.issue | 180181 | |
| dc.citation.spage | 265 | |
| dc.citation.epage | 295 | |