• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز)
    • دوره 45, شماره 182
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • زبان و ادب فارسی (نشریه سابق دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز)
    • دوره 45, شماره 182
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    تأثیر راهبردهای ذهن انگیزی بر یادگیری کیفیت فراگیر (جامع)

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    ،در این تحقیق تلاش شده تا تاثیر راهبردهای ذهن‌انگیزی بر یادگیری کیفیت فراگیر روشن شود.برای این منظور چهار گروه از دانش‌آموزان سال سوم دبیرستان به‌ طور تصادفی انتخاب گردیدند.برای دو گروه از آنها درس روان‌شناسی به شیوه‌ ذهن‌انگیزی تدریس گردید و در گروه دیگر این درس را به شیوه سنتی‌ آموختند.یافته‌های این تحقیق بر مبنای آزمونهای آماری،نشان داد که شیوه ذهن‌ انگیزی در افزایش دانستیهای ضروری روان‌شناسی،ایجاد نگرش مثبت،و مهارتهای ضروری دانش‌آموزان تاثیر معنی‌داری داشته است.این شیوه برتری‌ چشمگیر و معنی‌داری نسبت به روش سنتی در تدریس درس روان‌شناسی دارد.
    کلید واژگان
    راهبردهای ذهن انگیز
    یادگیری کیفیت فراگیر (جامع)

    شماره نشریه
    182
    تاریخ نشر
    2002-04-21
    1381-02-01
    ناشر
    دانشگاه تبریز
    University of Tabriz

    شاپا
    2251-7979
    2676-6779
    URI
    https://perlit.tabrizu.ac.ir/article_1732.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/146343

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب