تأثیر راهبردهای ذهن انگیزی بر یادگیری کیفیت فراگیر (جامع)
(ندگان)پدیدآور
پدیدآور نامشخص
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
،در این تحقیق تلاش شده تا تاثیر راهبردهای ذهنانگیزی بر یادگیری کیفیت فراگیر روشن شود.برای این منظور چهار گروه از دانشآموزان سال سوم دبیرستان به طور تصادفی انتخاب گردیدند.برای دو گروه از آنها درس روانشناسی به شیوه ذهنانگیزی تدریس گردید و در گروه دیگر این درس را به شیوه سنتی آموختند.یافتههای این تحقیق بر مبنای آزمونهای آماری،نشان داد که شیوه ذهن انگیزی در افزایش دانستیهای ضروری روانشناسی،ایجاد نگرش مثبت،و مهارتهای ضروری دانشآموزان تاثیر معنیداری داشته است.این شیوه برتری چشمگیر و معنیداری نسبت به روش سنتی در تدریس درس روانشناسی دارد.
کلید واژگان
راهبردهای ذهن انگیزیادگیری کیفیت فراگیر (جامع)
شماره نشریه
182تاریخ نشر
2002-04-211381-02-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
شاپا
2251-79792676-6779



