نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorشاکری, غلام اکبرfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:02:36Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:02:36Z
dc.date.available1399-07-08T23:02:36Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:02:36Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2019-06-15en_US
dc.date.submitted1398-03-25fa_IR
dc.identifier.citationشاکری, غلام اکبر. (1398). بررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقین. مطالعات فقه امامیه, 98(1), 97-126.fa_IR
dc.identifier.issn2476-4337
dc.identifier.urihttp://pfe.journals.miu.ac.ir/article_4186.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/145852
dc.description.abstractتبلیغات تجاری، موضوعی جدید و مبتلا به است. هدف و انگیزه این تحقیق، استنباط بخشی از احکام فقهی تبلیغات تجاری است که طی بررسی کتب فقهی و حدیثی، به این نتیجه رسیدیم که با استفاده از عناوین فقهی تدلیس، غش، حرمت دروغ، حرمت تحریک جنسی، حرمت ضرر رساندن به غیر، حرمت نجش، و وجوب خیرخواهی درباره برادر دینی، می‌توان بخشی از احکام تبلیغات تجاری را استنباط کرد و ما با استناد به این عناوین و روایات مربوط، بخشی از احکام فقهی تبلیغات تجاری را بیان کردیم و ذیل هر یک از عناوین، برخی مصادیق آن، و وظیفه رسانه تصویری را مستدل بیان کردیم.fa_IR
dc.format.extent440
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherجامعه المصطفی العالمیهfa_IR
dc.relation.ispartofمطالعات فقه امامیهfa_IR
dc.relation.ispartofPajooheshname Feghh e Emamiehen_US
dc.titleبررسی تبلیغات تجاری از دیدگاه فقه فریقینfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدکترای فقه اسلامی جامعة المصطفی العالمیهfa_IR
dc.citation.volume98
dc.citation.issue1
dc.citation.spage97
dc.citation.epage126


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد