دوره 5, شماره 18

 

ارسال های اخیر

  • سنخ‌شناسی کیفی مقوله منزلت اجتماعی در میان‌ذهنیت پرسنل نیروی انتظامی 

    عربی, علی؛ روحانی, علی (دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد, 2018-06-22)
    واقعیت‌های اجتماعی از سیالیت بالایی برخوردار هستند که حاصل تکثر متغیرهای زمینه‌ای و تاریخی مرتبط با پدیداری آنها می‌باشد. منزلت اجتماعی نیز در مقام یک مقوله اجتماعی از این امر مستثنی نبوده و شناخت ژرف از آن نیازمند پایش ...

  • مدل‌سازی عوامل موثر بر تحکیم بنیان خانواده با استفاده از شبکه عصبی (مطالعه موردی:استان یزد) 

    کریمی, محمد علی؛ مجلسی اردجانی, پیام (دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد, 2018-06-22)
    خانواده اصلی‌ترین جزء اجتماع بوده و دستیابی به جامعه سالم در گرو سلامت خانواده می‌باشد. توصیف دقیق ویژگی‌های هر جامعه مستلزم مطالعه عمیق و روشن کیفیت روابط خانوادگی موجود در جامعه است. لذا برای بهبود وضع اجتماع، تلاش برای ...

  • بررسی میزان تاثیر خصوصیات جریان ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی برون شهری استان یزد در تعداد تصادفات واقعه در این محورها 

    خویشداری, ابوالفضل (دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد, 2018-06-22)
    چکیده مقدمه و هدف: تردد ایمن از دیرباز تاکنون یکی از مهم‌ترین چالش‌های جوامع بوده است. تحقیقات نشان داده است که عمده تلفات ناشی از تصادفات مربوط به کشورهای توسعه یافته است. متاسفانه در کشور عزیزمان ایران سالانه شاهد تعداد ...

  • تأثیر استقرار حسابداری تعهدی بر مسئولیت پاسخگوئی مالی و عملیاتی در ناجا 

    جوادیان, رضا؛ بیکی, روح الله؛ ارجلو, اصغر (دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد, 2018-06-22)
    با نگرش به اینکه حسابداری تعهدی از طریق گزارشگری مالی، انجام مسئولیت پاسخگویی را تسهیل کرده و در سالهای اخیر تلاش های زیادی برای بکارگیری حسابداری تعهدی در نظام گزارشگری مالی ناجا صورت گرفته است. سیستم حسابداری فعلی در ...

  • رانندگی در حالت تهاجمی 

    دستوار, عزیزالله (دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان یزد, 2018-06-22)
    شاید این پرسش برای شما هم پیش آمده که چرا بعضی از رانندگان این‌قدر عجولانه، پرشتاب و اصطلاحا تهاجمی رانندگی می‌کنند و بدون رعایت حقوق دیگر رانندگان و عابران پیاده، مقررات را زیر پا می‌گذراند و جان انسان‌های بی‌گناه را به ...