مرور دوره 2, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر آموزش مثبتنگری در افزایش کیفیت و امید به زندگی در سالمندان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)دف پژوهش، تعیین تأثیر آموزش مثبتنگری بر افزایش کیفیت و امید به زندگی در سالمندان بود. طرح پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون - پس آزمون و پیگیری دو ماهه با گروه گواه بود. نمونه شامل 50 سالمند بود که به روش نمونهگیری ...
-
شناسنامه علمی: سال دوم، شماره اول، پیاپی (5)، بهار 1395
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)
-
بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی مقیاس شکوفایی در دانشآموزان دختر پایه سوم دبیرستان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)این پژوهش با هدف بررسی ویژگیهای روانسنجی و هنجاریابی مقیاس شکوفایی در نمونهای متشکل از504 دانشآموز دختر پایه سوم دبیرستانهای دولتی شهر تهران در سال تحصیلی 1394-1393 با روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای انجام شد. جهت ...
-
اثربخشی رواندرمانی گروهی مثبتنگر بر تابآوری، شادکامی و سلامت عمومی زنان دارای همسر وابسته به مواد مخدر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)هدف پژوهش، بررسی اثربخشی رواندرمانی گروهی مثبتنگر بر تابآوری، شادکامی و سلامت عمومی زنان دارای همسر وابسته به مواد بود. طرح پژوهش نیمه آزمایشی از نوع پیش آزمون - پس آزمون و پیگیری یک ماهه با گروه کنترل بود. برای انتخاب ...
-
اثر بخشی آموزش هوش معنوی بر مؤلفههای بهزیستی ذهنی دانشآموزان تیزهوش
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)پژوهش با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش هوش معنوی بر بهزیستی ذهنی دانشآموزان تیزهوش دبیرستانی انجام گرفته است. بهمنظور انجام این پژوهش 24 نفر از میان جامعه آماری، به شیوه نمونهگیری تصادفی خوشهای چند مرحلهای، انتخاب و ...
-
نقش رفتار سازمانی مثبتگرا در رابطه بین رهبری تحولآفرین و بدبینی کارکنان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-03-20)پژوهش با هدف پژوهش بررسی نقش رهبری تحولآفرین در کاهش بدبینی کارکنان و به روش توصیفی انجام شده است. در این راستا، با توجه به اهمیت مباحث روانشناسی مثبت و کاربردهای آن در رفتار سازمانی و همچنین نقش ویژگیهای روانشناختی ...



