مرور دوره 5, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثربخشی آموزش تلفیقی مهرورزی با خودگویی مثبت بر خصومت، تابآوری و احساس مثبت به همسر در زنان خیانتدیده
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش تلفیقی مهرورزی با خودگویی مثبت بر تابآوری، خصومت و احساس مثبت به همسر در زنان خیانتدیدۀ شهر اصفهان بود. روش پژوهش، نیمهآزمایشی با پیشآزمون - پسآزمون و پیگیری یک ماهه با گروه کنترل ...
-
اثربخشی رواندرمانی مثبتگرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشآموزان با علائم اضطرابی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)این پژوهش با هدف تعیین اثربخشی رواندرمانی مثبتگرا بر بهبود راهبردهای تنظیم شناختی هیجان در دانشآموزان با علائم اضطرابی انجام ...
-
تاثیر خودتعیینگری، سازگاری تحصیلی، و مثبتاندیشی بر عملکرد تحصیلی با میانجیگری اهداف پیشرفت
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)هدف این پژوهش، بررسی تاثیر خودتعیینگری، سازگاری تحصیلی، و مثبتاندیشی با نقش میانجی اهداف پیشرفت بر عملکرد تحصیلی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع تحلیل مسیر بود. جامعه آماری پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دوره دوم دبیرستان مدارس ...
-
تأثیر آموزش بازیدرمانی با مدل فیلیالتراپی بر مشکلات رفتاری کودکان شنوا و تابآوری مادران ناشنوای آنها
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)این پژوهش به منظور بررسی اثربخشی آموزش بازیدرمانی با مدل فیلیالتراپی بر مشکلات رفتاری کودکان و تابآوری مادران ناشنوا انجام شد. این پژوهش، یک مطالعه نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون و گروه کنترل بود. در این پژوهش ...
-
تأثیر داراییهای تحولی بر خرد با میانجیگری عزتنفس در دانشآموزان دختر دوره متوسطه
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر داراییهای تحولی برخرد با میانجیگری عزتنفس در دانشآموزان دختر دوره متوسطه انجام شد. روش پژوهش توصیفی و طرح پژوهش، از نوع مدلیابی معادلات ساختاری بودکه در آن 322 نفر از دانش آموزان مدارس ...
-
شناسناکمه علمی سال پنجم، شماره دوم، تابستان 1398
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2019-08-23)



