مرور دوره 1, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تأثیر برنامه آموزشی مثبتنگری بر شادکامی و باورهای غیرمنطقی نوجوانان بزهکار
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-05-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر برنامه آموزشی مثبتنگری بر شادکامی و باورهای غیر منطقی نوجوانان بزهکار بود. این پژوهش از نوع نیمه آزمایشی بود که به شکل پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل اجرا شد. نمونه مورد پژوهش به صورت نمونهگیری ...
-
بررسی تاثیر آموزش مثبتنگری زوجی بر اسنادهای زناشویی زنان متأهل
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-05-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر آموزش مثبتنگری زوجی بر اسنادهای زناشویی زنان متأهل شهر اصفهان بود. روش پژوهش شامل دو بخش کیفی و کمی بود. در بخش کیفی روش پژوهش مطالعه متون و منابع مربوط به مفاهیم مثبت نگری بود. در بخش کمی روش ...
-
تاثیر روان درمانی مثبتنگر بر علائم افسردگی و توانمندیهای منش در بیماران مبتلا به سرطان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-05-22)هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر روان درمانی مثبتنگر بر افسردگی و توانمندیهای منش افراد مبتلا به بیماری سرطان بود. در قالب یک طرح نیمه آزمایشی همراه با گروه کنترل و ارزیابی به صورت پیشآزمون و پسآزمون، 58 آزمودنی از ...
-
ویژگیهای افراد خردمند بر پایه نظریههای ضمنی: با نگاهی بر تفاوت گروههای سنی و جنسیتی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2015-05-22)این پژوهش با هدف بررسی ویژگیهای افراد خردمند در قالب نظریههای ضمنی بر پایه یک پژوهش کیفی و کمی انجام شد. شرکتکنندگان 334 نفر بودند (189 مرد و 145 زن) که بطور تصادفی انتخاب و در سه گروه سنی نوجوان (113 نفر)، جوان (134 ...



