مرور دوره 3, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالتهای روانشناختی مثبت (توانمندیهای منش) دانش آموزان دختر دبیرستانی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)هدف از این پژوهش تعیین اثربخشی آموزش مثبت نگری بر حالتهای روانشناختی مثبت (توانمندیهای منش) دختران نوجوان کلاسهای دوم و سوم دبیرستان بود. روش پژوهش نیمه آزمایشی با طرح پیشآزمون، پسآزمون و پیگیری بود. نمونه پژوهش چهل ...
-
تأثیر بخششآموزی گروهی بر احساس تنهایی و صمیمیت سالمندان مقیم در سرای سالمندان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)هدف پژوهش، تعیین تأثیر بخششآموزی گروهی بر احساس تنهایی و صمیمیت سالمندان مقیم سرای سالمندان بود. روش پژوهش، نیمهآزمایشی و طرح پژوهش، پیشآزمون، پسآزمون و پیگیری همراه با گروه گواه بود. نمونه پژوهش تعداد 30 نفر بود که ...
-
تأثیر هوش معنوی بر کیفیت خواب و توجه والیبالیستهای ماهر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)هوش معنوی، چیزی بیش از توانایی ذهنی است و فرد را به فراسوی او مرتبط میکند. هدف از این پژوهش، تعیین اثر هوش معنوی بر کیفیت خواب و توجه والیبالیستهای ماهر است. این مطالعه، توصیفی و از نوع همبستگی است. نمونة آماری پژوهش، ...
-
شناسنامه علمی: سال سوم، شماره اول، پیاپی 9 بهار 1396
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)
-
مقایسهی نیازهای بنیادی روانی، حمایت اجتماعی و استرس در گروه معتاد و غیرمعتاد: تفاوتهای جنسیتی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)با توجه به عوارض مخرب اعتیاد و اهمیت شناسایی عوامل محافظت کننده در برابر آن، این پژوهش با هدف مقایسۀ نیازهای روانی بنیادی، رویدادهای استرسزای زندگی و حمایت اجتماعیدرگروه معتاد و غیرمعتاد انجام شد. روش پژوهش در دسته طرحهای ...
-
مقایسۀ توانمندیهای مثبت شخصیتی در کارکنان دارای سبکهای متفاوت مقابله با استرس شغلی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-05-22)هدف پژوهش، مقایسۀ توانمندیهای محافظتکننده و بینفردی صفات شخصیتی مثبت در افراد دارای الگوهای مقابلۀ سالم (G:الگوی سلامت و S: الگوی صرفهجو) و ناسالم (A: الگوی جاهطلب و B: الگوی فرسوده) با استرس شغلی بود. 146 نفر از ...



