مرور دوره 14, شماره 42 بر اساس موضوع "تصویر"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
رویای ابر قدرتی سخت افزاری و واقعیات جهان نو؛ ادراک تاریخی برندینگ و تصویر ملی روسیه در ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرجIslamic Azad University, Karaj Branch, 2018-03-21)امروزه کشورهای مختلف با توجه به عوامل تاریخی و فرآیندهای ساخت برندینگ و تصویر سازی در عرصۀ داخلی، منطقه ای و بین المللی، به روشهای مختلفی توسط مخاطبان کشورهای دیگر ادراک می شوند. مقاله حاضر با روشی توصیفی – تحلیلی و با ...



