مرور دوره 26, شماره 1 بر اساس موضوع "دانش آموزان"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2019-06-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای خودتعیین گری بر نیازهای روانشناختی بنیادی دانش آموزان با مشکلات رفتاری برونی سازی شده بود. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی بود و در اجرای آن از طرح پیش آزمون- پس آزمون با گروه ...



