مرور دوره 17, شماره 2 بر اساس موضوع "خودکارآمدی ریاضی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهتگیریهای هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران
(دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-12-22)هدف از تحقیق حاضر بررسی تأثیر متغیر انگیزشی جهتگیری هدفی و اضطراب امتحان بر عملکرد درس ریاضی، با میانجیگری خودکارآمدی ریاضی، میباشد. برای انجام این تحقیق 240 دانشآموز، 120دختر و 120پسر، پایه دوم رشته ریاضی دبیرستانهای ...



