مرور دوره 17, شماره 2 بر اساس موضوع "خصوصیات روانسنجی و بانک صادرات"

  • ویژگی‌های روان سنجی پرسشنامه‌های سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران 

    خدایاری فرد, محمد؛ میر کمالی, سید محمد؛ افروز, غلامعلی؛ پاک نژاد, محسن؛ هومن, حیدر علی؛ به پژوه, احمد؛ شکرکن, حسین؛ حسینیان, سیمین؛ یزدی, سیده منوره؛ غباری بناب, باقر؛ شکوهی یکتا, محسن؛ ربیع‌زاده, محمد؛ فقیهی, علی‌نقی؛ حسینی حسین‌آباد, فاطمه (دانشگاه شهید چمران اهوازShahid Chamran University of Ahvaz, 2010-12-22)
    هدف پژوهش حاضر ساخت و اعتباریابی ابزاری استاندارد و ویژه برای سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک و تعیین عوامل هر یک بود. روش پژوهش از نوع توصیفی– پیمایشی بود و به این منظور دو پرسشنامه سنجش رضایت شغلی ویژه ...