مرور دوره 3, شماره 36 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
اثربخشی آموزش مهارت حل مسأله بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان ناحیه 4 اهواز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز, 2015-09-23)پژوهش حاضر با هدف تعیین اثربخشی آموزش مهارت حل مساله بر کاهش اضطراب امتحان دانش آموزان پسر پایه اول دبیرستان ناحیه 4 اهواز در سال تحصیلی 93-92 انجام گرفت. 50 دانش آموز که بالاترین نمره اضطراب امتحان را داشتند در دو گروه ...
-
بررسی تاثیر آموزش خودآکاهی بر سندرم ایمپاستر(وانمودگرایی)در دانش آموزان دبیرستانهای دخترانه تیزهوشان شهر اهواز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز, 2015-09-23)چکیده: هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تاثیر آموزش خودآگاهی بر سندرم ایمپاستر (وانمودگرایی )دانش آموزان دختر دبیرستانهای تیزهوشان شهر اهواز بود. در این مطالعه با استفاده از نمونه گیری تصادفی چند مرحله ای، 30 دانش آموز ...
-
رابطه ادراک عدالت سازمانی با رفتارهای شهروندی سازمانی: نقش میانجیگرانه وفاداری سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز, 2015-09-23)هدف از انجام پژوهش حاضر، بر رسی رابطه ادراک عدالت سازمانی (توزیعی، رویه ای و تعاملی) با رفتارهای شهروندی سازمانی با در نظر گفتن نقش میانجیگرانه وفاداری سازمانی در این رابطه بود. روش پژوهش همبستگی و جامعه آماری کلیه کارکنان ...
-
رابطه هوش فرهنگی و هوش معنوی با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز, 2015-09-23)چکیده هدف از پژوهش حاضر بررسی تعیین رابطه ی هوش فرهنگی و هوش معنوی با خودکارآمدی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه بود.نمونه ی آماری مشتمل بر 317 نفر بود که با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند.در این ...
-
پیش بینی سازگاری تحصیلی بر اساس خودکارآمدی، ابراز وجود و حمایت اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز, 2015-09-23)ورودبه دانشگاه می تواند تجربه ای همراه بااسترس باشد. از این رو، سازگاری تحصیلی که ناظربه توانمندی فراگیران در انطباق باشرایط و الزامات تحصیل است اهمیت ویژه ای دارد. بر این اساس،هدف پژوهش حاضر، بررسی میزان رابطه سازگاری ...



