اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیشدبستانی: یک مطالعه موردی
(ندگان)پدیدآور
اسماعیل پور, خلیلمحمدپور, محمدخانجانی, زینب
نوع مدرک
Textمقاله پژوهشی
زبان مدرک
فارسیشماره نشریه
47تاریخ نشر
2017-11-221396-09-01
ناشر
دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz
سازمان پدید آورنده
دانشیار گروه روانشناسی، دانشگاه تبریزکارشناس ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، دانشگاه تبریز
استاد گروه روانشناسی، دانشگاه تبریز



