• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
    • دوره 11, شماره 44
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه پژوهش های نوین روانشناختی
    • دوره 11, شماره 44
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    مدل ساختاری پیشرفت ریاضی دانش‌آموزان پایه سوم راهنمایی بر اساس عوامل خانوادگی، زمینه‌ای و آموزشگاهی در مطالعات تیمز 2007

    (ندگان)پدیدآور
    پیری, موسیشاهدوستی, لیلاواحدی, شهرام
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    کلید واژگان
    پیشرفت ریاضی
    تیمز 2007
    محیط خانه
    پیشینه دانش‌آموز
    جو مدرسه
    فرایند تدریس

    شماره نشریه
    44
    تاریخ نشر
    2017-02-19
    1395-12-01
    ناشر
    دانشگاه تبریز
    University of Tabriz
    سازمان پدید آورنده
    -دانشیار دانشگاه شهید مدنی آذربایجان
    دانشجوی ارشد تحقیقات آموزشی
    استاد دانشگاه تبریز

    شاپا
    2322-3340
    URI
    https://psychologyj.tabrizu.ac.ir/article_6480.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/137064

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب