مرور دوره 13, شماره 52 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 11 از 11
-
اثربخشی تکنیک رهایی ذهن (ای اف تی) بر استرس زنان مبتلا به سندروم روده تحریک پذیر
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
الکتروانسفالوگرافی و توجه: مقایسه ریتم قشر مغزی حالت استراحت در ورزشکاران
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
بررسی روابط ساختاری بین باورهای شناختی و نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
بررسی و همگرایی بین ابعاد نظریه زیستی هفت عاملی کلونینجر و مدل AFECT سرشت عاطفی هیجان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه اشتیاق تحصیلی اسکافیلی در دانشآموزان مقطع متوسطه دوم
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
رابطه عوامل بافتی و فردی، اشتیاق تحصیلی با متغیرهای روانشناسی مثبت: الگوی ساختاری اشتیاق تحصیلی نوجوانان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
مقایسة اثربخشی آموزش مدیریت والدین و آموزش فرزندپروی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر خودکارآمدی والدینی مادرانِ کودکان دارای مشکلات رفتاری برونیسازیشده
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
مقایسه ذهنخوانی و ذهنآگاهی در بیماران مبتلا به دیابت نوع 2 با یک جمعیت غیربالینی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
نقش ذهن آگاهی، شفقت برخود و تنظیمشناختی هیجان در پیشبینی رضایت زناشویی زنان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
نقش هویت تحصیلی و هیجانهای تحصیلی در پیشبینی شایستگی تحصیلی دختران دبیرستانی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)
-
نقش واسطهای تصویربدنی منفی و مکانیسمهای دفاعی نوروتیک در رابطه صفات شخصیت و تمایل به جراحی زیبایی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2019-02-20)



