دوره 12, شماره 47
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تدوین مدل تابآوری خانواده بهصورت کیفی بر اساس دیدگاه متخصصان خانواده
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)
-
اثربخشی تنظیم هیجان بر عملکرد اجتماعی و جرأتورزی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر تبریز در سال تحصیلی 95-1394
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)
-
رابطه علی ساختار توانمندساز با بهزیستی مدرسه با میانجیگری مؤلفههای خوشبینی تحصیلی و سرزندگی تحصیلی دانشآموزان سال سوم دبیرستانهای شهرستان اهواز
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)
-
نقش میانجی نشخوار فکری در رابطه بین اضطراب اجتماعی و افسردگی با طرحوارههای ناسازگار اولیه
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)
-
الگوی ساختاری تأثیر عزتنفس، انگیزش و نظمجویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)
-
اثربخشی مدل اصلاح شده درمان تعامل والد- کودک بر علائم اضطراب جدایی کودکان پیشدبستانی: یک مطالعه موردی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2017-11-22)



