دوره 3, شماره 9
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جرأتآموزی، آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از پیوند بای پس عروق کرونر
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2008-04-20)پژوهش حاضر به بررسی تأثیر آموزش گروهی مهارتهای زندگی (مدیریت خشم، جراتآموزی و آرامسازی) بر افزایش جرأتمندی و کاهش خشم در بیماران قلبی، پس از جراحی پیوند بای پس عروق کرونر، میپردازد. بدین منظور در قالب طرح پیشآزمون ـ ...
-
بررسی تأثیر مشاورهی راه حل محور بر رضایت زناشویی در ابعاد پرخاشگری، زمان با هم بودن، توافق درباره مسایل مالی و رضایت جنسی در زوجهای هر دو شاغل
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2008-04-20)پژوهش حاضـر به منظور بررسـی اثر مشاورهی راهحل-محور بر رضایت زناشویی زوجهای هر دو شاغل صورت گرفته است. مشاورهی راهحل محور یکی از انواع درمانهای کوتاه مدت است که بر یافتن راهحلها توسط مراجع با کمک مشاور تأکید دارد. ...
-
رابطه بین شوخ طبعی و اختلالات روانی در دانشآموزان دوره پیش دانشگاهی شهر اصفهان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2008-04-20)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی رابطهی بین شوخطبعی و اختلالات روانی دانشآموزان دورهی پیشدانشگاهی شهر اصفهان بود. جامعهی آماری شامل کلیهی دانشآموزان دورهی پیشدانشگاهی شهر اصفهان در سـال تحصیلی 1386-1385 بودنـد کـه با ...
-
رابطة رضایت از زندگی، سبک مسأله گشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2008-04-20)هدف پژوهش حاضر بررسی رابطة میان رضایت از زندگی، سبک مسألهگشایی و نگرش مذهبی با سلامت روانی میباشد. برای این منظور از میان مراجعهکنندگان به مرکز مشاوره دانشگاه تهران دانشجویانی که از سوی روانپزشک تشخیص اختلالات اضطرابی ...
-
نقش نقصهای حسی در سبکهای دلبستگی و مشکلات رفتاری کودکان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2008-04-20)مطالعهی حاضر به بررسی تأثیر نقصهای حسی شامل نابینایی و ناشنوایی بر نوع دلبستگی (ایمنی/ ناایمنی دلبستگی) و سبکهای دلبستگی (ایمن، دوسوگرا، اجتنابی، آشفته/ سرگشته)، تأثیر این نقصها بر مشکلات رفتاری کودکان نابینا و ناشنوا ...



