مرور دوره 9, شماره 33 بر اساس موضوع "اختلالهای رفتاری دروننمود"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با رویآورد شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان
(دانشگاه تبریزUniversity of Tabriz, 2014-04-21)باتوجه به فزونی میزان شیوع اختلالهای رفتاری دروننمود در دانشآموزان و تأکید متخصصان بر تشخیص و مداخله زودهنگام؛ هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی اثربخشی آموزش مهارتهای اجتماعی با شیوه شناختی ـ رفتاری بر کاهش نشانههای ...



