دوره 6, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مقایسه مفهوم خود، خودکارآمدی تحصیلی، هوش هیجانی، باورهای جنسیتی و رضایت ازجنس دختران و پسران دبیرستانی و سهم هر یک از این متغیرها درپیشبینی پیشرفت تحصیلی آنها
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2010-09-23)مطالعه حاضر وضعیت دانشآموزان دختر و پسر دبیرستانی را در برخی متغیرهای روانشناختی مقایسه کرده و قدرت پیشبینی کنندگی هریک از متغیرها را در میزان پیشرفت تحصیلی آنها بررسی میکند. 5062 نفر از دانشآموزان دختر و پسر سال سوم ...
-
رابطه اهداف پیشرفت اجتماعی و مهارتهای ارتباط میان فردی در دانشجویان دانشگاه تبریز
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2010-09-23)پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه هدف پیشرفت اجتماعی و مهارتهای ارتباط میان فردی دانشجویان با روش همبستگی انجام شد. نمونه پژوهش، 180 دانشجو(126 دانشجوی دختر و 54 دانشجوی پسر) بود که به وسیله نمونهگیری تصادفی طبقهای نسبتی ...
-
مقایسه مؤلفههای هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و ارائه برنامه آموزشی بر اساس مؤلفههای هوش هیجانی در معتادان مراجعه کننده به مراکز ترک اعتیاد در شهرستان خرم آباد.
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2010-09-23)هدف این پژوهش مقایسه هوش هیجانی مردان معتاد و غیر معتاد و همچنین بررسی اثر آموزش بر اساس مؤلفههای هوش هیجانی برای گروه معتاد بود و فرضیههای زیر بررسی شد: 1- نمره کلی هوش هیجانی و هریک از مؤلفههای آن در افراد معتاد ...
-
فکر افسردهوار بیماران افسرده در زمانهای پذیرش در بیمارستان و بهبودی
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2010-09-23)هدف این پژوهش، بررسی نگرشهای ناکارآمد، تکلیف جملات ناتمام و عاطفه مثبت بیماران افسرده بالینی در زمانهای پذیرش بیمارستان و بهبودی بود. روش پژوهش علی- مقایسهای بود. از سه جامعه آماری، سه گروه نمونه با روش نمونهگیری در ...



