مرور دوره 4, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
بررسی میزان سخت رویی در دستیاران تخصصی پزشکی
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2008-12-21)هدف از این مطالعه تعیین میزان سخترویی در دستیاران تخصصی به تفکیک رشته تحصیلی، سن، جنس، وضعیت تأهل و نیز تعیین رابطه سخترویی با مؤفقیت تحصیلی بوده است. این مطالعه مقطعی بر 194 دستیار که در سال دوم رشتههای مختلف تخصصی ...
-
مقایسه ابعاد حرمت خود در دانش آموزان نارساخوان و عادی پایههای سوم تا پنجم ابتدایی شهر تهران
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2008-12-21)در پژوهش حاضر، تأثیر نارساخوانی بر ابعاد حرمت خود در دانش آموزان مبتلا به نارساخوانی بررسی شده است. هدف از انجام این پژوهش، مقایسه میزان حرمت خود عمومی، تحصیلی، جسمانی، خانوادگی و اجتماعی دانش آموزان نارساخوان و عادی ...
-
بررسی کیفیت رابطه والد- فرزندی در دو گروه از دانشآموزان پسر پرخاشگر و غیر پرخاشگر
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2008-12-21)در این پژوهش،کیفیت رابطه والد- فرزندی دانش آموزان پر خاشگر و غیر پرخاشگر با یکدیگر مقایسه شده است.متغیرهای مورد پژوهش عبارت بودند از:کیفیت رابطه والد- فرزندی و خرده مقیاسهای آن(عاطفه مثبت پدرانه،آمیزش پدرانه،ارتباط،خشم،عاطفه ...
-
مقایسه حساسیت جسمانی و مهارتهای اجتماعی در افراد کمرو، مبتلا به فوبی اجتماعی و بهنجار
(دانشگاه الزهراء(س)Alzahra University, 2008-12-21)کمرویی و فوبی اجتماعی، دو اصطلاحی است که اغلب برای توصیف افراد کم حرف به کار میرود، که در موقعیتهای اجتماعی دچار ترس از ارزیابی منفی میشوند. به رغم شباهتهایی که بین کمرویی و فوبی اجتماعی وجود دارد، اکثریت افراد کمرو ...



