دوره 2, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی رابطه بین میزان آشنایی و به کارگیری روشهای ارزشیابی تحصیلی توسط مدرسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)هدف این تحقیق بررسی رابطه بین میزان آشنایی مدرسین دانشگاه با شیوه های مختلف ارزشیابی و میزان به کارگیری آن شیوه ها در فرایند تدریس است. این تحقیق از نوع کاربردی و روش آن از نوع همبستگی می باشد. جامعه آماری تحقیق را کلیه ...
-
بررسی علل گرایش جوانان به مصرف مواد مخدردرشهرستان بهشهر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی وشناخت علل گرایش جوانان به مصرف مواد مخدردرشهرستان بهشهر وارائه راهکارهای لازم به خانواده ها، جوانان ومسئولین پرداخته است. جامعه آماری این پزوهش کلیه جوانان 18 تا 24 سال شهرستان بهشهر به تعداد 3234 ...
-
هنجاریابی آزمون هیجان خواهی مثبت و منفی پاناس در دانشجویان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)هدف اصلی پژوهش حاضر هنجاریابی، تعیین روایی و پایایی مقیاس هیجان پذیری مثبت و منفی به عنوان یک سازه روان شناختی بر اساس مبانی نظری آن است که متناسب با ارزشها و هنجارهای فرهنگی و اجتماعی جامعه میباشد. این پژوهش از ...
-
شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایت شغلی اعضای هیات علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)هدف از مطالعه این تحقیق شناسایی و رتبهبندی عوامل موثر بر رضایت شغلی اعضای هیات علمی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بود. روش تحقیق توصیفی از نوع زمینهیابی (پیمایشی) بوده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه ...
-
بررسی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه رفتاردرمانی عقلانی- عاطفی الیس بر ارتقای سلامت عمومی کارکنان آتش نشانی شهر تهران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش گروهی به شیوه رفتاردرمانی عقلانی-عاطفی الیس بر ارتقای سلامت عمومی کارکنان آتش نشانی برای تعیین اثربخشی مشاوره گروهی از طرح پیش آزمون و پس آزمون ...
-
مقایسه ی اثربخشی معلمان پژوهنده با سایر معلمان در آموزش و پرورش استان گیلان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن, 2012-02-20)این تحقیق به دنبال بررسی مقایسه ای اثربخشی معلمان پژوهنده با غیرپژوهنده استان گیلان در سال تحصیلی 90-1389 بود. روش تحقیق علّی- مقایسه ای و نوع آن توصیفی بود. برای رسیدن به این هدف از جامعه آماری 22128 نفره معلمان به تعداد ...



