دوره 11, شماره 41
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
رابطۀ بین هوش فرهنگی و ویژگیهای کارآفرینانۀ کتابداران کتابخانههای دانشگاهی مطالعۀ موردی: کتابخانههای دانشگاهی شهر مشهد
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطۀ بین هوش فرهنگی و ویژگیهای کارآفرینانۀ کتابداران کتابخانههای دانشگاهی مشهد که به دانشجویان غیر ایرانی ارائه خدمت مینمایند، انجام شده است. روش
-
همخوانی کلیدواژههای مقالههای مجلات دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اصطلاحنامه کب
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: میزان همخوانی واژگان کلیدی مقالههای مجلات منتشر شده با درجه علمی – پژوهشی در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری با اصطلاحنامه کب میباشد. روش پژوهش: پژوهش حاضر کاربردی و با ...
-
ارزیابی جو سازمانی کتابخانهها و رابطهی آن با میزان رضایت کاربران مطالعه موردی کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: با توجه به اهمیت جوسازمانی و از آنجایی که به نظر میرسد جوسازمانی سالم باعث ارتقاء خدمات به مشتریان میشود؛ هدف از این پژوهش ارزیابی جوسازمانی کتابخانههای دانشکدهای دانشگاه علوم پرشکی شهید بهشتی و ...
-
سواد دیجیتال مدیران و میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در سازمان اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: هدف از انجام این پژوهش شناسایی نقش سطح سواد دیجیتال مدیران در میزان به کارگیری الگوی مدیریت سایبرنتیک در مرکز اسناد و کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران میباشد. روشپژوهش: ...
-
تعیین رابطه بین یادگیری سازمانی با توانمندسازی کتابداران کتابخانههای عمومی استان مرکزی
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: آگاهی از وجود رابطه بین یادگیری سازمانی و توانمندسازی کتابداران کتابخانههای عمومی استان مرکزی میباشد. روش پژوهش: پژوهش به شیوه پیمایشی، توصیفی انجامشده و جامعه آماری شامل 146 ...
-
تقسیم بازار مشتریان کتابخانههای عمومی بر مبنای وفاداری به روش تحلیل خوشهای کا- میانگین (مطالعه استانهای لرستان، فارس، و خوزستان)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2018-08-23)هدف: هدف این پژوهش تقسیم بازار مشتریان کتابخانههای عمومی سه استان لرستان، فارس، و خوزستان بر مبنای مفهوم وفاداری است. روشپژوهش: پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه ...



