دوره 9, شماره 33
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
ارزیابی استفاده از آمیخته بازاریابی در وبسایتهای کتابخانههای تخصصی شهر تهران (حوزه علوم انسانی)
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: با توجه به اهمیت بازاریابی در جذب مخاطبان و بهرهوری بیشتر کتابخانهها، هدف این پژوهش مطالعه وجود ابزارهای بازاریابی در وبسایتها و پورتالهای کتابخانههای تخصصی حوزه علوم انسانی شهر تهران در ارائه ...
-
سایبرنتیک و الگوی مدیریت مد زودگذر
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: این پژوهش با هدف درک میزان علاقه به موضوع سایبرنتیک در سطح بینالمللی در بازه زمانی 16 ساله (1995 – 2011) صورت گرفته است تا دریابد که آیا موضوع سایبرنتیک از الگوی مدیریت مد زودگذر پیروی میکند یا ...
-
بررسی مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعهکنندگان به کتابخانه: رویکردی مقایسهای
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: پژوهش حاضر به شناسایی مهارتهای ارتباطی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی شهر بوشهر از دیدگاه کتابداران و مراجعهکنندگان با رویکردی مقایسهای میپردازد. روش پژوهش: روش پژوهش توصیفی-پیمایشی ...
-
بررسی انتشارات علمی تولید شده در حوزههای کتابسنجی، علمسنجی و اطلاعسنجی در پایگاه نمایه استنادی علوم به منظور مرزبندی بین این حوزهها
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: این پژوهش با هدف شفافسازی و مرزبندی دامنهی بین لغات و موضوعات حوزههای کتابسنجی، علمسنجی و اطلاعسنجی و تحلیل توصیفی مدارک این حوزهها نگارش شده است. روش پژوهش: روش مورد استفاده ...
-
بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی شاغل در کتابخانههای دانشگاه شیراز
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: هدف اصلی این پژوهش، بررسی رابطه کارآفرینی سازمانی و مدیریت دانش متخصصان علم اطلاعات و دانششناسی شاغل در 13 کتابخانه دانشکدههای دانشگاه شیراز در سال 1392 است. روش پژوهش: این پژوهش، ...
-
ویژگیهای حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر ویژگیهای حمایتی کارآفرینی آنان
(دانشگاه آزاد اسلامی تهران شمال, 2016-08-22)هدف: هدف این پژوهش، مطالعه ویژگیهای حمایتی کارآفرینی کتابداران کتابخانههای دانشگاهی واحدهای جامع دانشگاه آزاد اسلامی و کشف رابطه و تأثیر متغیرهای جمعیت شناختی بر این ویژگیهاست. روش ...



