نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorجواشی جدید, سلمانfa_IR
dc.contributor.authorطاهری کیا, فریزfa_IR
dc.contributor.authorجلالی, سید مهدیfa_IR
dc.contributor.authorتبریزیان, بیتاfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:30:04Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:30:05Z
dc.date.available1399-07-08T22:30:04Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:30:05Z
dc.date.issued2020-03-20en_US
dc.date.issued1399-01-01fa_IR
dc.date.submitted2019-12-17en_US
dc.date.submitted1398-09-26fa_IR
dc.identifier.citationجواشی جدید, سلمان, طاهری کیا, فریز, جلالی, سید مهدی, تبریزیان, بیتا. (1399). ارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری. مدیریت نوآوری در سازمان های دفاعی, 3(1), 119-146. doi: 10.22034/qjimdo.2020.210870.1242fa_IR
dc.identifier.issn2676-7112
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22034/qjimdo.2020.210870.1242
dc.identifier.urihttp://www.qjimdo.ir/article_107227.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133885
dc.description.abstract<strong>زمینه و هدف:</strong> هم‌آفرینی ارزش شکل جدیدی از استراتژی کسب و کار است که بر ایجاد و تشخیص مستمر ارزش‌های مشترک سازمان‌ها و مشتریان‌شان تأکید دارد و حاصل تعامل مؤثر میان آن‌ها به شمار می‌رود. هدف از این پژوهش ارائۀ الگویی جامع از این پدیده نوین در صنعت گردشگری است. <strong>روش‌شناسی:</strong> پژوهش حاضر از نظر هدف، کاربردی و از نظر ماهیت، پژوهشی توصیفی ـ پیمایشی است که با روش نظریه‌پردازی داده‌بنیاد انجام شد. مشارکت‌کنندگان این پژوهش شامل 15 نفر از خبرگان حوزه گردشگری بود که به صورت غیراحتمالی و با استفاده از روش گلوله برفی انتخاب شدند. گردآوری داده‌ها با مصاحبه‌های نیمه‌ساختاریافته و عمیق انجام شد. <strong>یافته‌ها:</strong> پس از انجام سه مرحله کدگذاری، علل و پیشایندهای شکل‌گیری هم‌آفرینی ارزش با مشتری، عوامل زمینه‌ای سازمانی و ملی، عوامل مداخله‌گر تسهیل­گر و محدودکننده، راهبردهای سازمانی و ملی توسعه‌دهنده و در نهایت پیامدهای سازمانی و ملی توسعه این پدیده در قالب الگوی پارادایمی نظریه‌پردازی داده‌بنیاد شناسایی شد. <strong>نتیجه‌گیری:</strong> پیاده‌سازی فرآیند هم‌آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگری می‌تواند به بهره‌برداری مؤثرتر از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشتریان برای دستیابی به مزیت رقابتی، ارتقای برند سازمانی و دستیابی به پیامدهای مثبت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و زیست محیطی یاری رساند.fa_IR
dc.format.extent1783
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریتfa_IR
dc.relation.ispartofمدیریت نوآوری در سازمان های دفاعیfa_IR
dc.relation.ispartofInnovation Management in Defense Organizationsen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22034/qjimdo.2020.210870.1242
dc.subjectارزشfa_IR
dc.subjectهم آفرینی ارزشfa_IR
dc.subjectمشتریfa_IR
dc.subjectصنعت گردشگریfa_IR
dc.titleارائه الگوی هم آفرینی ارزش با مشتری در صنعت گردشگریfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، رودهن، ایرانfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، فیروزکوه، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت، دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزکوه، فیروزکوه، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار دانشکده علوم تربیتی و مشاوره (مدیریت و حسابداری)، دانشگاه آزاد اسلامی، واحد رودهن، رودهن، ایران.fa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue1
dc.citation.spage119
dc.citation.epage146


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد