مرور دوره 2, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
چارچوب تحلیل قابلیتهای فناورانه در محصولات و سامانههای پیچیده دفاعی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-08-23)زمینه و هدف: توجه به نقش و اهمیت روزافزون محصولات و سامانههای پیچیده دفاعی در کنار ماهیت بسیار متفاوت آنها با محصولات تولید انبوه و غیر دفاعی از یکسو و در نظر داشتن موانع جدی بر سر راه همکاریهای فناورانه بینالمللی برای ...
-
الگوی جامع عوامل تسهیلگر یادگیری در سازمانهای دفاعی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-08-23)زمینه و هدف: سازمانها برای مواجه با تغییرات جهانی، ناگزیر به تجهیز خود به انواع ابزارهای رقابتی هستند. یکی از مهمترین ابزارها، یادگیرندگی و نهادینه کردن یادگیری در سازمان است. بر این اساس، در پژوهش حاضر مهمترین عوامل موثر ...
-
طراحی الگوی نظام نوآوری در سازمان های دفاعی پژوهشی کیفی مبتنی بر نظریه داده بنیاد
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-08-23)زمینه و هدف: ارائه ایدههای نوآورانه از جمله ویژگیهای بارز سازمانهای نظامی در طول تاریخ جنگهای بزرگ دنیاست. بر همین اساس سازمان های دفاعی کشور نیز بایستی به طور مستمر، به منظور ایجاد و حفظ قدرت بازدارندگی پایدار، در ...
-
تحلیل سلسلهمراتبی عوامل بازدارندۀ انتقال یادگیری در یک سازمان دفاعی
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-08-23)زمینه و هدف: در دنیای بسیار متغیر و پویای امروزین، رشد و بالندگی حرفهای منابع انسانی از عوامل کلیدی موفقیت سازمانها به شمار میرود. سرمایهگذاریهای عظیم آموزشی سازمانها نیز به همین منظور انجام میشود. ...
-
بخشبندی مشتریان بانکی براساس عوامل نگرشی و رفتار مالی به منظور ارتقاء تعامل بانک با مشتریان
(دانشگاه هوایی شهید ستاری- دانشکده مدیریت, 2019-08-23)زمینه و هدف: بخشبندی از مفیدترین ابزارهای درک بهتر تنوع مشتریان است و مدیران به کمک آن میتوانند فعالیتهای بازاریابی را به صورت کارا و اثربخش به گروههای همگن و اولویتدار مشتریان تخصیص دهند. بررسی تحقیقات پیشین در ...



