مرور دوره 13, شماره 50 بر اساس موضوع "رقابت در بازار محصول"

  • رقابت در بازار محصول، جریان نقد آزاد، بیش سرمایه گذاری وکم سرمایه گذاری 

    ابراهیمی, سید کاظم؛ بهرامی نسب, علی؛ پروانه, صدیقه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2016-06-21)
    هدف پژوهش حاضر، بررسی ارتباط بین رقابت در بازار محصول، جریان نقد آزاد، بیش سرمایه گذاری وکم سرمایه گذاری است. مدیران با انگیزه های متفاوتی اقدام به نگهداری وجه نقد می نماید. رقابت در بازار محصول یکی از مکانیزم های قدرتمندی ...