نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorروشندل اربطانی, طاهرfa_IR
dc.contributor.authorامیدی, افشینfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:28:09Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:28:09Z
dc.date.available1399-07-08T22:28:09Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:28:09Z
dc.date.issued2018-11-22en_US
dc.date.issued1397-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-07-10en_US
dc.date.submitted1397-04-19fa_IR
dc.identifier.citationروشندل اربطانی, طاهر, امیدی, افشین. (1397). مدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچه. فصلنامه رسانه, 29(3), 57-83.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_80519.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133175
dc.description.abstract<strong>نوآوری برای بسیاری از کسب </strong><strong>‌</strong><strong>و کارها به</strong><strong>‌</strong><strong>خصوص کسب و کارهای رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای، در درجۀ نخست یک اصل کلیدی برای بقا و در درجۀ بعدی، دستیابی به مزیت رقابتی محسوب می</strong><strong>‌</strong><strong>شود. از ظهور رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>های الکترونیک به بعد، حضور کالاهای رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای در دنیا بیشتر و بیشتر پررنگ شد، سپس مبحث نوآوری برای سازمان</strong><strong>‌</strong><strong>های رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای اهمیت خاصی پیدا کرد. اگرچه زمان زیادی از پیدایش تئوری</strong><strong>‌</strong><strong>ها و مفاهیم مربوط به نوآوری رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای نمی</strong><strong>‌</strong><strong>گذرد، اما از لحاظ کیفی و کمی این حوزه از پژوهش، پیشرفت قابل توجهی کرده است. از آنجا که سازمان</strong><strong>‌</strong><strong>های رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای بیش از سازمان</strong><strong>‌</strong><strong>های دیگر با چالش</strong><strong>‌</strong><strong>های محیطی، اجتماعی و رقابتی روبه</strong><strong>‌</strong><strong>رو هستند، لذا برخی از پژوهشگران برجسته مبحث مدیریت نوآوری را در حوزۀ مدیریت رسانه، یک عرصۀ مهم پژوهشی قلمداد کرده</strong><strong>‌</strong><strong>اند. با این حال، در مبحث نوآوری رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای که تقریباً موضوعی بسیار جدید در رشتۀ مدیریت رسانه محسوب می</strong><strong>‌</strong><strong>شود، هنوز چارچوب یکپارچه</strong><strong>‌</strong><strong>ای برای ادراک مفهوم </strong>“<strong>مدیریت نوآوری رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای</strong>"<strong> مدون نشده است و جای خالی آن، در ادبیات این رشته به طور جدی احساس می</strong><strong>‌</strong><strong>شود. بر این اساس، با تکیه بر ادبیات نظری مباحثی همچون نوآوری، مدیریت نوآوری و نوآوری رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای، هدف اصلی این مقاله تدوین یک چارچوب یکپارچه برای درک مناسب مقولۀ مدیریت نوآوری رسانه</strong><strong>‌</strong><strong>ای است.</strong>fa_IR
dc.format.extent1026
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectنوآوری رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectمدیریت نوآوریfa_IR
dc.subjectسازمان رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectمدیریت نوآوری رسانه‌ایfa_IR
dc.titleمدیریت نوآوری رسانه ای: تدوین چارچوبی یکپارچهfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentگروه مدیریت رسانه، دانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت، دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue3
dc.citation.spage57
dc.citation.epage83


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد