نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:28:02Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:28:02Z
dc.date.available1399-07-08T22:28:02Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:28:02Z
dc.date.issued2018-05-22en_US
dc.date.issued1397-03-01fa_IR
dc.date.submitted2018-02-04en_US
dc.date.submitted1396-11-15fa_IR
dc.identifier.citation(1397). رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی**. فصلنامه رسانه, 29(1), 79-110.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_64726.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133133
dc.description.abstract<strong>پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان انجام شده، که در آن از روش تحقیق پیمایشی و ابزار پرسشنامه استفاده شده است. جامعة آماری این تحقیق، کلیة شهروندان 25 تا 60 ساله شهر تهران، برابر با 374/528/7 نفر است  و حجم نمونه 386 نفر، با استفاده از نمونه</strong><strong>‌</strong><strong>گیری خوشه</strong><strong>‌</strong><strong>ای چندمرحله</strong><strong>‌</strong><strong>ای انتخاب شده</strong><strong>‌</strong><strong>اند. اطلاعات به دست آمده با استفاده از آمار استنباطی و آزمون</strong><strong>‌</strong><strong>های کندال، ضریب پیرسون، رگرسیون خطی و ... مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بر اساس نتایج آزمون پیرسون بین انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) و متغیرهای علاقه به تبلیغات تجاری تلویزیون، اعتماد به تبلیغات، محتوای ساختاری تبلیغات، نوع نگرش به تبلیغات تجاری، جذابیت ظاهری، میزان تماشای تبلیغات تجاری تلویزیونی و آشنایی با برند کالا رابطه معنادار مثبتی وجود دارد و نتایج ضرایب رگرسیونی نشان می</strong><strong>‌</strong><strong>دهد که همبستگی بالایی بین نگرش به تبلیغات تلویزیونی و انتخاب محصولات از طرف مشتریان (الگوی مصرف) وجود دارد. </strong>fa_IR
dc.format.extent450
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectتبلیغات تجاریfa_IR
dc.subjectتلویزیونfa_IR
dc.subjectنگرشfa_IR
dc.subjectمحتوای ساختاریfa_IR
dc.subjectعلاقهfa_IR
dc.subjectاعتمادfa_IR
dc.subjectالگوی مصرفfa_IR
dc.titleرابطه میان تبلیغات تجاری تلویزیون با انتخاب محصولات از طرف مشتریان نوشتة سمیّه تاجیک اسماعیلی* سیروس مرادی**fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume29
dc.citation.issue1
dc.citation.spage79
dc.citation.epage110


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد