نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:53Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:53Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:53Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:53Z
dc.date.issued2012-05-21en_US
dc.date.issued1391-03-01fa_IR
dc.date.submitted2012-04-22en_US
dc.date.submitted1391-02-03fa_IR
dc.identifier.citation(1391). ارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست‌‌های رسانه‌ای/ نوشته : وحید خاشعی. فصلنامه رسانه, 23(1), 29-66.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_53382.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133077
dc.description.abstract<strong>پشتوانة هر اقدام نرمی قدرت نرم است؛ به نحوی که قدرت نرم و جنگ نرم لازم و ملزوم یکدیگرند. جمهوری اسلامی‌ایران دارای پایگاه قدرت نرمی ‌است که پایه‌های آن تشکیل شده از رهبری، فرهنگ و هویت ایرانی و اسلامی، توده‌های مردمی ‌که قابلیت انسجام و بسیج بالایی دارند. دین اسلام به عنوان پشتوانة نظری، معنابخشی و هویتی به هرگونه اقدامی، نمادها و سمبل‌های ملی و اسلامی‌که پیونددهنده با گذشتة تاریخی ملت است و همچنین الگوهای رفتاری ملموس و محسوسی از رهبران و پیشوایان که به عنوان نقاط مرجع اجتماعی می‌باشند. جمهوری اسلامی ‌با چنین پشتوانة قدرت نرمی‌در قرن بیستم علیه همة ‌ارکان نظری و عملی غرب مدرن به تهاجم برخاست و غرب نیز به واکنش، پاسخ و در نهایت حمله پرداخته است. رسانه‌ها در تمام انواع دیداری، شنیداری، مکتوب و دیجیتال در خدمت چنین غرضی قرار گرفته‌اند. داشتن نظام رسانه‌ای قوی در گروی نظام مدیریت سیاست‌گذاری و همچنین روش و الگوی سیاست‌گذاری صحیح است؛ لذا مسئله اصلی مقالة حاضر فقدان یک الگوی تدوین سیاست (استراتژی) در سطح ملی در حوزة رسانه‌ای کشور است. روشی که در مقاله مورد استفاده قرار گرفته در زمینة جمع‌آوری اطلاعات از مطالعات اسنادی و کتابخانه‌ای و مصاحبه با خبرگان و در زمینة تحلیل اطلاعات از تحلیل منطقی و تحلیل ثانویه استفاده شده است</strong>fa_IR
dc.format.extent419
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectسیاست‌گذاری رسانه‌ایfa_IR
dc.subjectالگوی سیاست‌گذاریfa_IR
dc.subjectموضوعات استراتژیکfa_IR
dc.titleارائه الگوی مطلوب تدوین سیاست‌‌های رسانه‌ای/ نوشته : وحید خاشعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue1
dc.citation.spage29
dc.citation.epage66


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد