• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه رسانه
    • دوره 24, شماره 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه رسانه
    • دوره 24, شماره 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی

    (ندگان)پدیدآور
    پدیدآور نامشخص
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    543.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    موضوع اصلی پژوهش ، “کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمانصدا و سیما" (از نگاه استادان ارتباطات دانشگاه های تهران) بود. اهداف این پژوهش عبارت بود از: هدفاساسی این تحقیق ارائة یک مدل بومی و عملی برای نحوة استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در ساختارروابط عمومی سازمان صدا و سیما است. اهداف کاربردی این تحقیق نیز عبارت اند از: 1. تعیین الگویبومی سازی شبکه های اجتماعی متناسب با نیازهای روابط عمومی سازمان صدا و سیما 2. تبیین توسعه پایگاهاطلاع رسانی سازمان صدا و سیما و روابط عمومی منطبق با ساز و کارهای شبکه های اجتماعی مجازی 3 . تبیینمشکلات و محدودیت های سازمان صدا و سیما برای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی 4. تبیین الزامات وپیش نیازهای استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی در روابط عمومی سازمان صدا و سیما 5. تبیین کاربردهایافکارسنجی در حوزة شبکه های اجتماعی مجازی 6. تعیین کاربرد تحقیق و تحلیل محتوای شبکه هایاجتماعی مجازی برای روابط عمومی سازمان صدا و سیما 7. تعیین میزان تأثیرگذاری شبکه های اجتماعیمجازی بر افکار عمومی 8. تعیین میزان انگاره سازی از سازمان از طریق شبکه های اجتماعی مجازی 9. بررسیوضعیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما از نظر تدوین استایل بوک یا سیاست رسانه ای سازمان برایاستفاده و حضور در محیط شبکه های اجتماعی مجازی. جامعة آماری تحقیق نیز عبارت بودند از: کارشناسانارتباطات شامل استادان دانشگاه های تهران با درجه دکترای تخصصی ارتباطات که شامل 100 نفر بودند کهبر اساس جدول نمونه گیری مورگان 80 نفر از آن ها به عنوان جامعه نمونه انتخاب شدند. فرضیه های پژوهشهمگی تأیید شد با توجه به نتایج پژوهش، برخی پیشنهادهای مؤثر عبار تاند از: پیشنهاد می شود متولیان ومدیران روابط عمومی سازمان صدا و سیما در ایران نسبت به پیاد هسازی مدل شبکه های اجتماعی مجازی اقدامکنند. پیشنهاد می شود به منظور تحقق روابط عمومی الکترونیک در سازمان صدا و سیما از قابلیت هایشبکه های اجتماعی مجازی به نحو مناسب استفاده شود. پیشنهاد می شود مدل شبکه های اجتماعی مجازی برایاستفاده در سازمان صدا و سیما بومی سازی و محلی سازی شود. پیشنهاد می شود به منظور کاهش تهدیدهایشبکه های اجتماعی مجازی به ظرفیت های مثبت آن توجه شود.
    کلید واژگان
    شبکه های اجتماعی مجاز ی
    سازمان صدا و سیما
    وب 2
    روابط عمومی

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2013-08-23
    1392-06-01
    ناشر
    معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

    شاپا
    1022-7180
    2645-3797
    URI
    http://qjmn.farhang.gov.ir/article_52099.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133061

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب