نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:46Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:46Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:46Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:46Z
dc.date.issued2014-05-22en_US
dc.date.issued1393-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-04-12en_US
dc.date.submitted1396-01-23fa_IR
dc.identifier.citation(1393). شبکه های اجتماعی ؛ چالش در تعریف افکار عمومی / نوشته : مجید رضاییان. فصلنامه رسانه, 25(1), 79-90.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_51860.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133031
dc.description.abstract<strong>برانگیختگی گروه</strong><strong>‌</strong><strong>های اجتماعی برای عمومیت‌دادن یک پدیده که تا پیش از اینترنت در قالب یک‌سویگی و با سازماندهی از پیش تعیین‌شده صورت می</strong><strong>‌</strong><strong>گرفت و رسانه‌ها ستون اصلی شکل دادن افکار عمومی بودند با آمدن شبکه</strong><strong>‌</strong><strong>های اجتماعی در تعریف "افکار عمومی“</strong><strong>(</strong><strong>Public Opinion</strong><strong>)</strong><strong> تغییراتی حاصل شد و کاربرد تعریف قبلی از میان رفت.</strong><br /> <strong>افکار</strong><strong>‌</strong><strong>عمومی در دوران یک‌سویگی  رسانه</strong><strong>‌‌</strong><strong>ها از قضا تعریف روشن‌تری در مقایسه با امروز دارد. با آمدن جهان شیشه‌ای مک‌لوهان، رسیدن به یک تعریف تازه از افکار عمومی‌ــ به‌مثابة یک پدیده و امروز یک فرایند‌ــ دشواری‌های خاص خود را دارد. تفاوت یک‌سویگی، دوسویگی و چندسویگی محور چالش این تعریف است که با عبور از آن می‌توان به چارچوب‌های تازه برای این تعریف دست یافت.</strong><br /> <strong>در این مقاله سعی می‌شود با مروری بر تعاریف افکار‌عمومی از زمان پیدایش تاکنون، تأثیرات وب یک و شبکه‌های اجتماعی به‌عنوان وب 2، بر تغییرات این تعاریف بررسی و چشم‌اندازی  از روند این تعریف در پیشرفت‌های  وب و به‌خصوص وب 3 ترسیم شود</strong>fa_IR
dc.format.extent227
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectافکار عمومیfa_IR
dc.subjectشبکه‌های اجتماعیfa_IR
dc.subjectیک‌سویگیfa_IR
dc.subjectدوسویگیfa_IR
dc.subjectچندسویگیfa_IR
dc.subjectبرانگیختگی و گشودگیfa_IR
dc.titleشبکه های اجتماعی ؛ چالش در تعریف افکار عمومی / نوشته : مجید رضاییانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume25
dc.citation.issue1
dc.citation.spage79
dc.citation.epage90


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد