نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:40Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:41Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:40Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:41Z
dc.date.issued2015-11-22en_US
dc.date.issued1394-09-01fa_IR
dc.date.submitted2015-08-19en_US
dc.date.submitted1394-05-28fa_IR
dc.identifier.citation(1394). ایران در مسیر تولید ثروت دیجیتال/ نوشته : محمد سلطانی فر. فصلنامه رسانه, 26(3), 67-81.fa_IR
dc.identifier.issn1022-7180
dc.identifier.issn2645-3797
dc.identifier.urihttp://qjmn.farhang.gov.ir/article_51190.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/133003
dc.description.abstract<strong>تنیدگی دنیای محتوای دیجیتالی با فرایندهای اقتصادی جهان اجتماعی‌شدة کنونی، برای کشورها ضرورتی برای تأمل استراتژیک در بحث "</strong><strong>ثروت دیجیتالی“ ایجاد کرده‌است. مقالة حاضر حاصل مطالعه‌ای عمقی در باب مسیر ثروت‌اندوزی دیجیتال کشور است.</strong><br /> <strong>دنیای امروز مایملک خود را در آنچه که توانسته دیجیتالی کند ارزیابی می‌کند، سرمایه در دنیای امروز آن چیزی است که از طریق فضای مجازی قابلیت دیجیتالیزه شدن را دارد و می‌تواند در این فضا در اختیار دنیا قرار گیرد، این مقاله سعی دارد تا با بررسی اسناد و راهبردهای کلان کشور در زمینه تولید محتوای دیجیتال کشور، به بررسی وضعیت تولید ثروت دیجیتال کشور بپردازد و نظرات خود را در انتها بیان کند که چگونه می‌توان در تولید محتوا دولت به جای دخالت فقط حمایت و نظارت کند</strong>fa_IR
dc.format.extent189
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherمعاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه رسانهfa_IR
dc.relation.ispartofRasanehen_US
dc.subjectثروت دیجیتالیfa_IR
dc.subjectاستراتژی کشوری تولید محتواfa_IR
dc.subjectتولید محتوای فارسـی‌ـ ایرانی در فضای سایبرfa_IR
dc.titleایران در مسیر تولید ثروت دیجیتال/ نوشته : محمد سلطانی فرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume26
dc.citation.issue3
dc.citation.spage67
dc.citation.epage81


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد