مرور دوره 30, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
-
تحلیل گفتمان متون چند وجهی: بررسی موردی بیلبوردهای تبلیغاتی بانکداری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)جهت انتقال معنا، علاوه بر کلام از وجههای مختلفی استفاده میشود. بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی، یکی از ابزارهای مهم و رایج انتقال پیام هستند که با ...
-
تحلیل کلامی گزارشگران فوتبال بر اساس نظریة هالیدی و متیسن (مطالعة موردی: عادل فردوسی پور و محمدرضا احمدی)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)در این پژوهش با تکیه بر نظریة نقشگرایی هالیدی و متیسن (2004) گزارشهای دو گزارشگر فوتبال ایران، فردوسی
-
بررسی نظرهای کاربران فضای مجازی در خصوص اخبار منتشره در خبرگزاریهای داخلی و خارجی فارسیزبان پیرامون پدیدة "دختران خیابان انقلاب"
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)“دختران خیابان انقلاب" نام حرکتی اعتراضی است که در آن دختران و زنان به نشانۀ اعتراض به حجاب در ایران، با حرکتی نمادین روسری خود را در خیابان از سر برمیدارند. پژوهشگران تصمیم گرفتند ...
-
حباب فیلتر و شخصی سازی اطلاعات در رسانه های اجتماعی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)ظهور رسانههای اجتماعی، مقیاس و سرعت اشتراکگذاری اخبار و اطلاعات را متحول ساخته است. با وجود این، تمایل کاربران ...
-
کاربرد محتوای تولید کاربر در بازاریابی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)اقتصاد معاصر، در حال یک تغییر پارادایم از منظر مرکزیت شرکتها به تمرکز کاربران است. در پارادایم مرکزیت شرکتها، ارزشها ...
-
مطالعه نقش سرمایۀ فرهنگی بر میزان استفاده از فناوریهای ارتباطی و اطلاعات (ICT) (مطالعۀ موردی: شهروندان رشت)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)در پژوهش حاضر تأثیر سرمایۀ فرهنگی بر فناوریهای ارتباطی و اطلاعاتی شهروندان و نیز سنجش میزان سرمایۀ فرهنگی و استفاده از فناوری ...
-
نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما (مطالعة موردی: بحران پلاسکو در شبکة خبر)
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2020-02-20)این پژوهش که با روش تحلیل محتوای کمی انجام شده، به دنبال پاسخ به این سوال است که “نحوة پوشش خبری بحران در خبر تلویزیونی صداوسیما، چگونه است؟". جامعة آماری این تحقیق، بخشهای خبری ...