مرور دوره 24, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
-
کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمان صدا و سیما (از دید استادان ارتباطات دانشگا ههای تهران)/ نوشته : طاهره ساعدی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-08-23)موضوع اصلی پژوهش ، “کاربردهای شبکه های اجتماعی مجازی در توسعة فعالیت روابط عمومی سازمانصدا و سیما" (از نگاه استادان ارتباطات دانشگاه های تهران) بود. اهداف این پژوهش عبارت بود از: هدفاساسی این تحقیق ارائة یک مدل ...
-
فرصت های تعاملی رسان ههای اجتماعی برای برنام ههای تلویزیونی (مطالعة به کارگیری سطوح روزنامه نگاری شهروندی در چهار برنامه صدا و سیما و شبکه های ماهواره ای فارسی زبان)/نوشته : محمد مهدی مولایی و علیرضا کتابدار
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-08-23)در فضای رسانه ای امروز مفهوم مخاطب دستخوش تغییر اساس ی شده و مخاطبان منفعل دی روز با کمکشبکه های ارتباطی و ابزارهای دیجیتال به کاربران فعال امروز تبدیل شده اند. بر این اساس رسانه های جری ان اصل یاز جمله شبکه ...
-
حمـایت از حـرمت اشخـاص در برابـر آزادی بیـان/نوشته : باقر انصاری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2013-08-23)یکی از موضوعات مناقشهآمیز دربارة حدود آزادی بیان، محدود بودن آن به رعایت آبرو و اعتبار دیگران است. حمایت از آزادی بیان ایجاب میکند که از انواع بیانها حتی بیانهایی که برای برخی افراد ناخوشایند است یا سبب ناراحتی ...



