مرور دوره 26, شماره 2 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
الگوی استفاده از اینترنت و نگرش نسبت به تبلیغات بازرگانی /نوشته : محمدمهدی فرقانی و عقیل متقدم
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)تبلیغات اینترنتی امروزه به بخشی جداییناپذیر از برنامهریزی تبلیغات برای صاحبان کالا و خدمات و مدیران تبلیغاتی تبدیل شدهاست. که این امر ناشی از اهمیت روزافزون اینترنت و تبلیغات در جوامع مختلف است. تبلیغات اینترنتی ...
-
بازنمایی هویت ملی بهعنوان امر سیاسـی در مجمـوعههای تاریخی تلویزیـون جمهـوری اسلامی ایـران /نوشته : مختار نوری , علی حسن پور و صادق محمدی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)در دهههای اخیر و متأثر از چرخشهای فکری بهوجود آمده، امر سیاسی خصلتی رسانهای یافتهاست و رسانهها در زیستجهان سیاست، به مهمترین بستر بازنمایی و منازعه معنایی تبدیل شدهاند. بازنمایی و معناسازیهای رسانهای، ...
-
سیاستگذاری موسیقی در جمهـوری اسلامی ایـران/ نوشته : مجید ملکان و کاظم موذن
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)موسیقی را بهعنوان یک پدیدة اجتماعی، میتوان با رویکردهای مختلف مورد تحلیل و بررسی قرار داد و این مقاله در پی آن است که با رویکردی نهادی و سازمانی، موضوع موسیقی و سیاستگذاری آن در جمهوری اسلامی ایران را پیگیری ...
-
سینمای ایران در سینمای غرب (تحلیلی از فیلم سینمایی طبیب ”بوعلی سینا“ ) /نوشته : سید محمد مهدیزاده و ناصر اسدی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)از ویژگیهای جهانبینی غرب، خودبرتر بینی ذاتی آن است. این خصیصه، در همة ابعاد قابل بررسی است. یکی از حوزههایی که نگرش و الگوهای فرادستانه غرب را بازتاب میدهد، فضای رسانهای و محتوای آن است. سینما یکی از ابزارهای ...
-
علل تحولات فرهنگ مصرف محصولات شبکههای تلویزیونی ماهوارهای در ایران با اشاره به نقش سرمایة اجتماعی /نوشته : سید محمدحسن مصطفوی و سید محمد صحفی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)این مقاله به تحولات مربوط به فرهنگ مصرف و گرایش شهروندان ایرانی به شبکههای تلویزیونی ماهوارهای پرداختهاست؛ تحولاتی که موجبشده جمعیت قابلتوجهی از هموطنان ما به جمع مخاطبان رسانههای ماهوارهای بپیوندند؛ یکی در ...
-
نقش تلویزیون در ایجاد و تقویت فضای عمومی در جمهوری اسلامی ایران از دیدگاه خبـرگان ارتباطی و مدیـران رسـانه /نوشته : سیدوحید عقیلی و اعظم علی اصفهانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2015-08-23)بیش از سه دهه از انقلاب اسلامیایران میگذرد. افکار عمومی و گسترة همگانی بهعنوان یکی از داراییهای اصلی هر جامعه دستخوش تغییراتی شدهاند. نهادهای خاصی از جمله رسانهها و بهویژه تلویزیون، بهعنوان پرهزینهترین و ...



