دوره 27, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
سوگیری رسانهای در بازارهای مالی (با تأکید بر علل فردی و سازمانی) نوشتة محسن میرزا ابوالحسن خان ایلچی (محسن ایلچی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)تاکنون پژوهشهای گستردة بسیاری دربارة "سوگیری“ یا "جانبداری رسانهای“ (Media Bias) در بازارهای مالی انجام شدهاست. برخی پژوهشگران آن را اثر روزنامهنگار (Journalist Effects) عنوان ...
-
” ایماژ منفی از بدن“ کاربران نوجوان شبکـة اجتماعـی فیسبـوک بررسی نقش واسطهگری فاکتور ”اختلاف از خود“ نوشتة اشرفسادات احدزاده حسین امامی رودسری
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)این پژوهش با هدف بررسی رابطه بین فعالیتهای مرتبط با تصاویر ایدئال در فیسبوک و ایماژ منفی از بدن و نیز تبیین این رابطه با بررسی نقش واسطهای " اختلاف از خود“ انجام شد. آزمودنیهای پژوهش ...
-
بررسی تأثیر سواد رسانهای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی زنان 15-39 سال (مطالعة موردی شهر شهرکُرد) نوشتة اصغر محمدی مهری فاضلیان دهکُردی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)مصرف کلیه کالاها از جملۀ کالاهای فرهنگی در چند دهۀ اخیر به یک پدیدۀ فراگیر تبدیل شدهاست؛ بر همین اساس این پژوهش به بررسی تأثیر سواد رسانهای بر مصرف ذهنی کالاهای فرهنگی " مطالعه موردی زنان 15-39 سال شهر شهرکُرد“ ...
-
سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند بر سبک زندگی کاربـران ایرانـی نوشتة حسین کرمانی
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)هدف این مقاله سنجش تأثیر استفاده از تلفن همراه هوشمند روی سبک زندگی افراد است. در حال حاضر استفاده از تلفن همراه هوشمند در ایران رو به افزایش است و این افزایش میتواند به تغییر در سبک زندگی افراد منجر شود. برای ...
-
رسانههای اجتماعی و مدیریت بحران نقش تلفنهای همراه هوشمند در کنشگری اجتماعی نوشتة حسین بصیریان جهرمی محمد عبدالحسینی ملیکا بردبار
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)این مقاله به بررسی نقش تلفنهای همراه هوشمند در کنشگری و مدیریت بحرانها از طریق رسانههای اجتماعی میپردازد. از آنجا که این نوع از رسانهها در سالهای اخیر زمینة کنشگری را بیش از سایر رسانههای ...
-
تبیین الگوی آموزش ”سواد رسانهای“ در نظام آموزشوپرورش نوشتة هادی خانیکی وحیده شاهحسینی فاطمه نوریراد
(معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی, 2016-09-22)بهجرئت میتوان گفت که اساس بسیاری از تحولات جهان امروز در شقوق فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اخلاقی، دگرگونی در نظم و نظام ارتباطی و خصوصاً فراگیرشدن رسانه ...



