نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorناصری اسکوئی, حمیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorبرقی اسکوئی, محمد مهدیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:27:21Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:27:21Z
dc.date.available1399-07-08T22:27:21Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:27:21Z
dc.date.issued2019-08-23en_US
dc.date.issued1398-06-01fa_IR
dc.date.submitted2020-03-16en_US
dc.date.submitted1398-12-26fa_IR
dc.identifier.citationناصری اسکوئی, حمیدرضا, برقی اسکوئی, محمد مهدی. (1398). بررسی تأثیر مدیریت روابط با ارباب رجوع بر کسب مزیت رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی (مطالعه موردی شعب تبریز). تامین اجتماعی, 15(2), 139-150.fa_IR
dc.identifier.urihttp://qjo.ssor.ir/article_104979.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/132872
dc.description.abstractهدف: افزایش رقابت در بازارها سازمان‌ها را وامی‌دارد تا برای موفقیت بیشتر به راه‌های نوین رقابت در بلندمدت روی آورند. مدیریت ارتباط با ارباب رجوع یک استراتژی کلی تجاری است که شرکت‌ها را قادر به مدیریت مؤثر ارتباط با ارباب رجوع می‌کند. هدف این پژوهش بررسی نقش مدیریت روابط با ارباب رجوع درکسب مزیت رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی شعب تبریز است.<br /> روش: روش تحقیق این مطالعه بر حسب هدف، کاربردی و بر حسب شیوه گرد آوری اطلاعات توصیفی از نوع پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق شامل 400 نفر از کارکنان سازمان تأمین اجتماعی شعب تبریز است. برای تعیین نمونه آماری از جدول گرسی مورگان استفاده شده که با توجه به جدول، حجم نمونه مناسب 196 نفر است و روش نمونه گیری تصادفی ساده است. جهت گردآوری اطلاعات از پرسش‌نامه استفاده شد. تجزیه و تحلیل داده‌ها در بخش آمار استنباطی با استفاده از نرم افزار 23spss استفاده شد.<br /> یافته‌ها: نتایج به‌دست‌آمده تأثیرگذاری تمرکز بر ارباب رجوع کلیدی بر کسب مزیت رقابتی را تأیید کرده‌اند. همچنین نتایج تأثیرگذاری مدیریت دانش بر کسب مزیت رقابتی را تأیید می‌کنند. همین‌طور نتایج به‌دست‌آمده، تأثیرگذاری فناوری را بر کسب مزیت رقابتی تأیید کرده‌اند.<br /> نتیجه: بین مدیریت ارتباط با ارباب رجوع برکسب مزیت رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی شعب تبریز تأثیر وجود دارد.fa_IR
dc.format.extent397
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherموسسه عالی پژوهش تامین اجتماعیfa_IR
dc.relation.ispartofتامین اجتماعیfa_IR
dc.relation.ispartofSocial Security Journalen_US
dc.subjectمدیریت ارتباط با ارباب رجوعfa_IR
dc.subjectمزیت رقابتیfa_IR
dc.subjectارباب رجوع کلیدیfa_IR
dc.subjectفناوریfa_IR
dc.titleبررسی تأثیر مدیریت روابط با ارباب رجوع بر کسب مزیت رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی (مطالعه موردی شعب تبریز)fa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه آزاد اسلامی تبریزfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت و اقتصاد، دانشگاه تبریزfa_IR
dc.citation.volume15
dc.citation.issue2
dc.citation.spage139
dc.citation.epage150


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد