دوره 15, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تأثیر مدیریت روابط با ارباب رجوع بر کسب مزیت رقابتی در سازمان تأمین اجتماعی (مطالعه موردی شعب تبریز)
(موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی, 2019-08-23)هدف: افزایش رقابت در بازارها سازمانها را وامیدارد تا برای موفقیت بیشتر به راههای نوین رقابت در بلندمدت روی آورند. مدیریت ارتباط با ارباب رجوع یک استراتژی کلی تجاری است که شرکتها را قادر به مدیریت مؤثر ارتباط با ارباب ...
-
تحلیل سیاستگذاری فرایند مفاصا حساب؛ «مورد مطالعه: قراردادهای پژوهشی مؤسسه عالی پژوهش تأمین اجتماعی»
(موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی, 2019-08-23)هدف: در مقاله حاضر به بررسی و تحلیل معضلات مفاصا حساب قراردادهای پژوهشی مؤسسه عالی تأمین اجتماعی از دیدگاه ذینفعان مختلف (پژوهشگران یا پیمانکاران قراردادهای پژوهشی، سازمان تأمین اجتماعی، مؤسسه عالی پژوهش) ...
-
زردهای خشمگین (از خیانت مکرونی تا شورش مردمی)
(موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی, 2019-08-23)اعتراضات اجتماعی یکشبه ایجاد نمیشوند. اغلب اعتراضات اجتماعی، ریشههایی در پدیدههای عمیقتر فرهنگی، سیاسی، اقتصادی یا سایر حوزهها دارند. در فرانسه نیز مجموعه اعتراضاتی که آن را ذیل عنوان کلی «جلیقهزردها» میشناسیم، ...
-
فراترکیب عوامل مؤثر در انتقال یادگیری به محیط کار
(موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی, 2019-08-23)یکی از دلایل اصلی توسعه در کشورهای توسعهیافتۀ صنعتی توجه به فرایند انتقال آموختهها به محیط کار و استفاده و بهرهگیری از آموزشهای فراگرفتهشده توسط کارکنان سازمانها است. پژوهش حاضر با هدف ترکیب کیفی نتایج مطالعات ...
-
منطقهبندی در خدمات درمانی: مرور شواهد بینالمللی و تجربه ایران
(موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی, 2019-08-23)مقدمه و اهداف: سطحبندی یا منطقهبندی خدمات سلامت به چیدمان خاصّ واحدهای تأمینکننده خدمات درمانی اشاره دارد؛ بهنحویکه با کمترین هزینه و بهترین کیفیت، خدمات سلامت در اختیار جامعه قرار گیرد. منطقهبندی ...



