نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorنظری فرخی, ابراهیمfa_IR
dc.contributor.authorخیرگو, منصورfa_IR
dc.contributor.authorعسکرنیا, مسعودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T22:04:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T22:04:42Z
dc.date.available1399-07-08T22:04:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T22:04:42Z
dc.date.issued2020-07-22en_US
dc.date.issued1399-05-01fa_IR
dc.date.submitted2020-01-17en_US
dc.date.submitted1398-10-27fa_IR
dc.identifier.citationنظری فرخی, ابراهیم, خیرگو, منصور, عسکرنیا, مسعود. (1399). شناسایی و رتبه بندی مولفه های بکارگیری فناوری آموزش الکترونیکی در سازمان های دفاعی. فصلنامه علمی آموزش علوم دریایی, 7(2), 18-32.fa_IR
dc.identifier.issn2538-3655
dc.identifier.urihttp://rmt.iranjournals.ir/article_44356.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/124556
dc.description.abstractآموزش الکترونیکی یکی از روش‌های نوین آموزشی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات است که می‌تواند بسیاری از محدودیت‌ها و محرومیت‌های آموزش سنتی را مرتفع نماید. بر همین اساس می‌توان گفت راه‌حل‌های گذشته قابلیت و قدرت مواجهه با چالش‌های سازمانی و محیط بیرونی را از دست داده‌اند؛ بنابراین بهتر است رویکردها و دیدگاه‌های جدیدی جایگزین شوند. هدف این پژوهش، شناسایی و رتبه‌بندی مؤلفه‌های به‌کارگیری موفق آموزش الکترونیکی در دانشگاه افسری امام علی (ع) است. جامعه آماری شامل کاربران سیستم‌های آموزش الکترونیکی (اعم از دانشجویان و اساتید) و خبرگانی است که دانش و تجربه لازم در حوزه آموزش الکترونیکی را دارند. نمونه آماری این پژوهش 150 نفر بوده که به روش تصادفی ساده انتخاب شدند. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از آزمون تی- تک نمونه‌ای و تکنیک تحلیل شبکه فازی استفاده شد. یافته‌های پژوهش به لزوم توجه در مؤلفه‌های به‌کارگیری فناوری آموزش الکترونیکی در دانشگاه افسری امام علی (ع)، اشاره دارد. نتیجه آن‌که ارزش اطلاعات موجود در سیستم از دید کاربران مهم بوده و نقش اساسی دارد و لذا بایستی به کیفیت اطلاعات، جامع‌بودن و به‌روز بودن آن‌ها توجه داشت. نرم‌افزارهای کاربردی و کارایی نرم‌افزار نیز از دیگر مؤلفه‌های مهم هستند. گرچه ممکن است محدودیت‌هایی در دانشگاه، اعمال گردد اما این موضوع با توجه به انعطاف‌پذیری سیستم‌های اطلاعاتی، امکان عملیاتی‌شدن دارد.fa_IR
dc.format.extent684
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهرfa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی آموزش علوم دریاییfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Research on Management of Teaching in Marine Sciencesen_US
dc.subjectفناوری آموزشfa_IR
dc.subjectآموزش الکترونیکیfa_IR
dc.subjectآموزش مجازیfa_IR
dc.subjectیادگیری الکترونیکیfa_IR
dc.titleشناسایی و رتبه بندی مولفه های بکارگیری فناوری آموزش الکترونیکی در سازمان های دفاعیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمقاله پژوهشیfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه افسری امام علی (ع)fa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار مدیریت فناوری اطلاعات، دانشگاه افسری امام علی (ع)fa_IR
dc.contributor.departmentدانشجوی دکتری مدیریت فناوری اطلاعاتfa_IR
dc.citation.volume7
dc.citation.issue2
dc.citation.spage18
dc.citation.epage32


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد