مرور دوره 27, شماره 98 بر اساس موضوع "آمیخته بازاریابی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
بررسی اثرات آمیخته بازاریابی برکسب و کارهای فرودگاهی با تاکید بر رشد گردشگری و توسعه اقتصادی منطقه
(مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی, 2019-05-22)حمل و نقل هوایی به خاطر جایگاه ویژه اش از منظر اقتصادی و گردشگری، زیربنایی ترین مولفه چرخه تولید در توسعه کشورها بوده و با ارائه راهکارها و ترکیب مناسبی از آمیخته بازاریابی می توان با تصویر سازی، ذهنیت پروری و جایگاه ...



