دوره 6, شماره 23
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
پایان لسهفر
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)این گرایش به امور عمومی که بهراحتی در فردگرایی[1] و لسهفر[2] خلاصهاش میکنیم، امکان حیاتش را از جویبارهای بسیار متفاوتی از اندیشه و چشمههای احساس گرفته است. بیش از یکصد سال است که فیلسوفان بر ...
-
نقش رسانهها در ترویج گردشگری غذایی در شهرستان رشت
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)امروزه هیچ صنعتی بدون بهرهبرداری از پتانسیلهای وسایل ارتباط جمعی، نمیتواند راه پویایی و توسعه را بپیماید. صنعت گردشگری بهطور عام و گردشگری غذایی بهطور خاص نیز از این قاعده مستثنی نیستند. از این رو، با توجه به غنای ...
-
مطالعه سیاستهای موسیقایی در ایران
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)هدف از نگارش این مقاله مطالعه سیاستهای موسیقیایی در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است. در قسمت مقدمه و طرح مسئله نگارنده به تشریح اهمیت موسیقی بهعنوان بخشی از فرهنگ عامه و نقش آن در زندگی روزمره و رابطه موسیقی بهعنوان ...
-
عملکرد خبر صداوسیما در دو جریان خبریِ اسیدپاشیهای اصفهان و فوت مرتضی پاشایی
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)هدف این مقاله پاسخ به این سؤال است که از نظر خبرگان و صاحبنظران، صداوسیما در برخورد با جریان خبری دو رویداد «اسیدپاشیهای اصفهان» و «فوت مرتضی پاشایی» چگونه عمل کرده است؟ و با چه کیفیتی به این خبرها پرداخته و چه میزان ...
-
کارکرد تلویزیون در توسعه ارتباطات میان فرهنگی زیارت امام رضا(ع)
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)این مقاله ضمن برشمردن کارکرد ارتباطات فرهنگی و نیز انگارهسازی فرهنگی تلویزیون، در دو بعد به مطالعه زیارت امام رضا(ع) بهمثابه ظرفیتساز و مجرای برقراری ارتباطات میان فرهنگی میپردازد. در بعد داخلی، به زیارت ...
-
مطالعه نسبت وسایل ارتباطی با ارتباطات سلامت با تأکید بر اینترنت
(انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطاتIranian Association for cultural studies & communication, 2017-08-23)در زمینه بهداشت عمومی، توجه زیادی به ظرفیتهای استفاده از رسانههای جمعی برای ایجاد تغییر نگرش، شکلدهی به رفتار، و بهطورکلی متقاعد کردن مخاطبان به حفظ سلامت خویش شده است. مقاله حاضر با استفاده ...



