مرور دوره 28, شماره 55 بر اساس موضوع "سنتزپژوهی"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
الگوی مؤلفه های تربیت ارزشی- اخلاقی در کتب و برنامه های درسی آموزش عالی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)هدف پژوهش حاضر بررسی تربیت ارزشی-اخلاقی در کتب و برنامههای درسی آموزش عالی است. رویکرد پژوهش حاضر کیفی و روش آن سنتز پژوهی است. جامعه پژوهش کلیه مقالاتی هستند(59مقاله) که از سال 1398 تا 1403 شمسی و 2014 تا 2025 میلادی در ...



