مرور دوره 28, شماره 55 بر اساس موضوع "تحلیل درونمایهای"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
معیارهای ارزیابی فرهنگی کتابهای درسی آموزش زبان انگلیسی: مرور نظاممند، تدوین چکلیست و روایییابی
(سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2025-02-19)مدلها، چارچوبها و چکلیستهای فعلی ارزیابی فرهنگی کتابهای درسیِ آموزش زبان انگلیسی هیچ کدام کاملاً مبتنی بر پژوهش و یا پیشینۀ پژوهشی نیستند. پژوهش حاضر با استفاده از روش مرور نظاممند کیفی، مطالعاتی را که به ارزیابی ...



