• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of System Management
    • Volume 4, Issue 2
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات انگلیسی
    • Journal of System Management
    • Volume 4, Issue 2
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    The Analysis of Intensive Distribution Approach

    (ندگان)پدیدآور
    Hosseinpour, Ali
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    English
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    Distribution is a tool for creating a competitive advantage. In choosing the distribution method, costs should be taken into account. In this research I will explain distribution channels that include intensive distribution, selective distribution and exclusive distribution. Exactly, the intensive distribution as the one of the main distribution channels will be explained. Also the advantages and disadvantages of each channel of distribution and their usages and the condition that they are used will be clarified.
    کلید واژگان
    Distribution
    Channel
    Intensive
    Selective
    Exclusive

    شماره نشریه
    2
    تاریخ نشر
    2018-04-01
    1397-01-12
    ناشر
    Islamic Azad University Shiraz Branch
    سازمان پدید آورنده
    Department of Management, Allameh Tabatabaii University, Tehran, Iran

    شاپا
    2322-2301
    2538-1571
    URI
    http://sjsm.iaushiraz.ac.ir/article_539343.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/115780

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب