| dc.date.accessioned | 1399-07-08T21:40:33Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-29T21:40:33Z | |
| dc.date.available | 1399-07-08T21:40:33Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-29T21:40:33Z | |
| dc.date.issued | 2016-05-21 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-03-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2017-03-03 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-12-13 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | (1395). مفهوم دانش و مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات, 23(17), 39-60. doi: 10.22055/slis.2016.12653 | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 2008-5222 | |
| dc.identifier.uri | https://dx.doi.org/10.22055/slis.2016.12653 | |
| dc.identifier.uri | http://slis.scu.ac.ir/article_12653.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/115656 | |
| dc.description.abstract | <strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هدف: </span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هدف پژوهش حاضر عبارتست از بررسی مفهوم دانش، شناسایی مؤلفههای مهم اشتراک و تبدیل دانش و بررسی پیادهسازی مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران براساس نظرات کارکنان این سازمان. </span>
<strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">روش/ رویکرد پژوهش:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA"> روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه آن 190 کارمند شاغل در گروهها و بخشهای مختلف فرهنگستان هنر هستند. ابزار گردآوری دادهها پرسشنامهای است که برای همین پژوهش طراحی، تدوین و اجرا شد. </span>
<strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">یافتهها: </span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">فرهنگستان هنر با توجه به امکانات خود، قابلیت پیاده سازی و اجرای مطلوب مدیریت دانش را دارد به شرطی که فرهنگ سازمانی آن در راستای الزامات پیاده سازی مدیریت دانش تغییر یابد. </span>
<strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">نتیجهگیری:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA"> سه نوع دانش در فرهنگستان هنر جاری است. آنچه که قدری پیچیده به نظر میآید مدیریت دانش نوع سوم است که مستلزم شناختن و شکافتن مضمونهای نهفته در آثار</span><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هنری است.</span>
<strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">نتیجه گیری:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">به نظر میرسد درحال حاضر، اصلاح فرهنگ سازمانی و پیاده کردن نوعی مدیریت ترکیبی (مدیریت انواع دانش موجود در فرهنگستان هنر) از عوامل اصلی</span><span style="font-family: 'B Zar';" lang="FA"> بهبود وضعیت موجود و لازمهی مطلوبیت بخشی به فرایندهای مدیریت دانش در فرهنگستان هنر میباشند. </span> | fa_IR |
| dc.format.extent | 814 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | دانشگاه شهید چمران اهواز | fa_IR |
| dc.publisher | Shahid Chamran University of Ahvaz | en_US |
| dc.relation.ispartof | مطالعات کتابداری و علم اطلاعات | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | Journal of Library and Information Science Studies | en_US |
| dc.relation.isversionof | https://dx.doi.org/10.22055/slis.2016.12653 | |
| dc.subject | دانش هنری | fa_IR |
| dc.subject | مدیریت دانش | fa_IR |
| dc.subject | پیاده سازی | fa_IR |
| dc.subject | فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران | fa_IR |
| dc.title | مفهوم دانش و مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | علمی پژوهشی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 23 | |
| dc.citation.issue | 17 | |
| dc.citation.spage | 39 | |
| dc.citation.epage | 60 | |