نمایش مختصر رکورد

dc.date.accessioned1399-07-08T21:40:33Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T21:40:33Z
dc.date.available1399-07-08T21:40:33Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T21:40:33Z
dc.date.issued2016-05-21en_US
dc.date.issued1395-03-01fa_IR
dc.date.submitted2017-03-03en_US
dc.date.submitted1395-12-13fa_IR
dc.identifier.citation(1395). مفهوم دانش و مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات, 23(17), 39-60. doi: 10.22055/slis.2016.12653fa_IR
dc.identifier.issn2008-5222
dc.identifier.urihttps://dx.doi.org/10.22055/slis.2016.12653
dc.identifier.urihttp://slis.scu.ac.ir/article_12653.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/115656
dc.description.abstract<strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هدف: </span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هدف پژوهش حاضر عبارتست از بررسی مفهوم دانش، شناسایی مؤلفه­های مهم اشتراک و تبدیل دانش و بررسی پیاده‌­سازی مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایران براساس نظرات کارکنان این سازمان. </span> <strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">روش/ رویکرد پژوهش:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA"> روش پژوهش توصیفی- پیمایشی و جامعه آن 190 کارمند شاغل در گروه‌ها و بخش‌های مختلف فرهنگستان هنر هستند. ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه­ای است که برای همین پژوهش طراحی، تدوین و اجرا شد. </span> <strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">یافته­ها: </span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">فرهنگستان هنر با توجه به امکانات خود، قابلیت پیاده سازی و اجرای مطلوب مدیریت دانش را دارد به شرطی که فرهنگ سازمانی آن در راستای الزامات پیاده سازی مدیریت دانش تغییر یابد. </span> <strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">نتیجه­گیری:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA"> سه نوع دانش در فرهنگستان هنر جاری است. آنچه که قدری پیچیده به نظر می­آید مدیریت دانش نوع سوم است که مستلزم شناختن و شکافتن مضمون­های نهفته در آثار</span><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">هنری است.</span>   <strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">نتیجه گیری:</span></strong><span style="font-family: 'B Lotus';" lang="FA">به نظر می­رسد درحال حاضر، اصلاح فرهنگ سازمانی و پیاده کردن نوعی مدیریت ترکیبی (مدیریت انواع دانش موجود در فرهنگستان هنر) از عوامل اصلی</span><span style="font-family: 'B Zar';" lang="FA"> بهبود وضعیت موجود و لازمه­ی مطلوبیت بخشی به فرایند‌های مدیریت دانش در فرهنگستان هنر می­باشند. </span>fa_IR
dc.format.extent814
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه شهید چمران اهوازfa_IR
dc.publisherShahid Chamran University of Ahvazen_US
dc.relation.ispartofمطالعات کتابداری و علم اطلاعاتfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Library and Information Science Studiesen_US
dc.relation.isversionofhttps://dx.doi.org/10.22055/slis.2016.12653
dc.subjectدانش هنریfa_IR
dc.subjectمدیریت دانشfa_IR
dc.subjectپیاده سازیfa_IR
dc.subjectفرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.titleمفهوم دانش و مدیریت دانش در فرهنگستان هنر جمهوری اسلامی ایرانfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمی پژوهشیfa_IR
dc.citation.volume23
dc.citation.issue17
dc.citation.spage39
dc.citation.epage60


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد