• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت راهبردی
    • دوره 23, شماره 66
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه علمی پژوهشی پژوهش های مدیریت راهبردی
    • دوره 23, شماره 66
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای

    (ندگان)پدیدآور
    دانایی, ابوالفضلمعین, مسلم
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    474.3کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    علمی _ پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    شرکت‌های امروزی به‌شدت نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان به‌منظور، شناخت بهتر آن‌ها، بهره‌گیری از ایده‌های آن‌ها، یادگیری از آن‌ها، تحقق نیازهایشان، ارائه بهترین خدمات به آن‌ها و درنتیجه بهبود عملکرد خود هستند. یکی از راه‌های برقراری ارتباط که امروزه توجه زیادی را به خود جلب نموده‌اند، استفاده از رسانه‌های اجتماعی است. ازاین‌رو هدف پژوهش حاضر این است که نقش استراتژی رسانه‌های اجتماعی و رابطه آن با فرهنگ سازمانی، یادگیری سازمانی، بلوغ سازمانی، چابکی سازمانی، شبکه اجتماعی، جهت‌گیری نوآوری، استراتژی بازاریابی رسانه­های اجتماعی و عملکرد سازمانی را در فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهر تهران بررسی نماید. به‌منظور تحقق این هدف، پژوهش حاضر از اطلاعات 32 فروشگاه زنجیره‌ای شهر تهران و از نظرات 73 مدیر و کارشناس حوزه رسانه‌های اجتماعی در این 32 شرکت استفاده کرد. در این مطالعه، از مدل‌سازی معادلات ساختاری و تحلیل مقایسه‌ای کیفی مجموعه فازی برای ارزیابی تحلیل عاملی تأییدی و جزءبندی آیتم- سطح واریانس استفاده شده است. نتایج نشان داد که مؤلفه‌های استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی، فرهنگ سازمانی، یادگیری سازمانی، بلوغ سازمانی، چابکی سازمانی، شبکه اجتماعی و جهت‌گیری نوآوری، از عوامل کلیدی مؤثر بر بهبود عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای هستند.
    کلید واژگان
    استراتژی بازاریابی
    رسانه‌های اجتماعی
    عملکرد سازمانی

    شماره نشریه
    66
    تاریخ نشر
    2017-11-22
    1396-09-01
    ناشر
    معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی
    سازمان پدید آورنده
    استادیار مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان
    دانشجوی دکترای مدیریت رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان

    URI
    http://smr.journals.iau.ir/article_538212.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/114854

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب