مرور دوره 24, شماره 68 بر اساس موضوع "رضایت مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
ارائه مدل پیش بینی رضایت مشتریان از خدمات پشتیبانی نرم افزار شرکت همکاران سیستم با رویکرد دادهکاوی
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2018-05-22)کیفیت کار خود قلمداد میکنند. از آنجا که تقریباً کلیه سازمانهای امروزی نیازمند رقابت در عرصههای مختلف از جمله خدمات هستند، ارائه خدمات با کیفیت در دستیابی به مزیت رقابتی پایدار از اهمیت قابل ملاحظهای برخوردار است. ...



