مرور دوره 24, شماره 68 بر اساس موضوع "تعهد مشتری"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیراستراتژیهای اکتشافی و پالایشی بر تصویر برند و تعهد مشتری به واسطهی عملکرد برند
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2018-05-22)امروزه برندسازی دیگر مانند گذشته محدود به کالا نمیشود؛ بلکه بخش آموزش عالی نیز بهدنبال بهرهمندی از برندسازی موفقیتآمیز است. از آنجاییکه دانشگاهها به اهمیت جذب دانشجویان و داشتن تصویر متمایز در بازار رقابتی پی بردهاند، ...



