دوره 23, شماره 66
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمانهای کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد)
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)مدیریت دانش مشتری تلفیقی از مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان میباشد. مدیریت دانش مشتری برای توسعه دادن راهـبرد تجاری سازمان و در نتیجه بهـسازی فعالیتهای سازمـانی و نائل شدن به مـزیت رقابتی، اهمیت پیدا میکند. مهمترین ...
-
بررسی تأثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)امروزه شرکتهایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آنها هستند، زیرا دریافتهاند جذب یک مشتری جدید بسیار پرهزینه است و برای حفظ جایگاه خود در فضای به شدت رقابتی امروزه نیازمند مشتریان ...
-
بررسی تأثیر استراتژی رسانههای اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانههای اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاههای زنجیرهای
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)شرکتهای امروزی بهشدت نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان بهمنظور، شناخت بهتر آنها، بهرهگیری از ایدههای آنها، یادگیری از آنها، تحقق نیازهایشان، ارائه بهترین خدمات به آنها و درنتیجه بهبود عملکرد خود هستند. یکی از ...
-
اولویتبندی استراتژیهای سازمانی
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)امروز بیشتر سازمانها برای افزایش توانمندیها، رشد و بقای بلندمدت و کاهش ریسک عملیات خود نیازمند تدوین برنامهریزی استراتژیک هستند. پس از تدوین استراتژیها، تعیین اولویت استفاده از استراتژیها از اهمیت ویژهای برخوردار ...
-
تعیین راهبردها و عدد تابآوری زنجیره تأمین ایران خودرو
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)تحقیق حاضر به مطالعه و بررسی زنجیره تأمین تابآور شرکت ایرانخودرو میپردازد. هدف این تحقیق تعیین راهبردهایی است که بتواند از وقوع توقفات در خطوط تولید ایرانخودرو جلوگیری کرده و یا در صورت توقف، با کمترین زمان ممکن به ...
-
بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی
(معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)گرایش کارآفرینانه از مفاهیم اصلی در ادبیات کارآفرینی میباشد که نقش مهمی در ارتقای عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط ایفا مینماید. از طرف دیگر، ضرورت برندسازی نیز که در ادبیات بازاریابی مطرح شده است در سالهای اخیر توجه فعالان ...



