دوره 23, شماره 66

 

ارسال های اخیر

  • نقش مدیریت دانش مشتری در خلق مزیت رقابتی در سازمان‌های کوچک و متوسط (مورد مطالعه: شرکت‌های مستقر در شهرک صنعتی شهرستان خرم آباد) 

    آزادبخت, الیزا؛ خانی, ناصر (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    مدیریت دانش مشتری تلفیقی از مدیریت دانش و مدیریت ارتباط با مشتریان می‌باشد. مدیریت دانش مشتری برای توسعه دادن راهـبرد تجاری سازمان و در نتیجه بهـسازی فعالیت‌های سازمـانی و نائل شدن به مـزیت رقابتی، اهمیت پیدا می‌کند. مهمترین ...

  • بررسی تأثیر استراتژی‌های بازاریابی رابطه‌مند بر رضایت‌مندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار 

    وظیفه دوست, حسین؛ بوداقی خواجه نوبر, حسین؛ عبدلی, مریم (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    امروزه شرکت‌هایی با عملکرد برتر در صنایع مختلف در حال حرکت به سمت حفظ مشتریان و جلب وفاداری آن­ها هستند، زیرا دریافته­اند جذب یک مشتری جدید بسیار پرهزینه است و برای حفظ جایگاه خود در فضای به شدت رقابتی امروزه نیازمند مشتریان ...

  • بررسی تأثیر استراتژی رسانه‌های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه‌های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه‌های زنجیره‌ای 

    دانایی, ابوالفضل؛ معین, مسلم (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    شرکت‌های امروزی به‌شدت نیازمند برقراری ارتباط با مشتریان به‌منظور، شناخت بهتر آن‌ها، بهره‌گیری از ایده‌های آن‌ها، یادگیری از آن‌ها، تحقق نیازهایشان، ارائه بهترین خدمات به آن‌ها و درنتیجه بهبود عملکرد خود هستند. یکی از ...

  • اولویت‌بندی استراتژی‌های سازمانی 

    میرفخرالدینی, سیدحیدر؛ مروتی شریف آبادی, علی؛ محمدی, مهران (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    امروز بیشتر سازمان‌ها برای افزایش توانمندی‌ها، رشد و بقای بلندمدت و کاهش ریسک عملیات خود نیازمند تدوین برنامه‌ریزی استراتژیک هستند. پس از تدوین استراتژی­ها، تعیین اولویت استفاده از استراتژی­ها از اهمیت ویژه­ای برخوردار ...

  • تعیین راهبردها و عدد تاب‌آوری زنجیره تأمین ایران ‌خودرو 

    روانستان, کاظم؛ آقاجانی, حسنعلی؛ صفایی قادیکلایی, عبدالحمید؛ یحیی‌زاده‌فر, محمود (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    تحقیق حاضر به مطالعه و بررسی زنجیره تأمین تاب­آور شرکت ایران­خودرو می­پردازد. هدف این تحقیق تعیین راهبرد­هایی است که بتواند از وقوع توقفات در خطوط تولید ایران­خودرو جلوگیری کرده و یا در صورت توقف، با کمترین زمان ممکن به ...

  • بررسی تأثیر گرایش کارآفرینانه بر رشد کسب و کار از طریق برندسازی 

    فشارکی, فرزاد؛ صحت, سعید؛ موسوی, سید محسن (معاونت فرهنگی _ دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان مرکزی, 2017-11-22)
    گرایش کارآفرینانه از مفاهیم اصلی در ادبیات کارآفرینی می‌باشد که نقش مهمی در ارتقای عملکرد شرکت‌های کوچک و متوسط ایفا می‌نماید. از طرف دیگر، ضرورت برندسازی نیز که در ادبیات بازاریابی مطرح شده است در سال‌های اخیر توجه فعالان ...